G:Tuskallisin/karmein tutkimus/hoitotoimenpide jossa oot ollut?

  • Viestiketjun aloittaja Mikähän olis
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katkennut sääriluu vedettiin paikoilleen ennen pitkän kipsisaappaan laittoa. Luonnollisesti sain kipulääkkeen piikkinä vasta toimenpiteen jälkeen :x Lääkintävahtimestareita oli 2, jotka molemmat karjui: "Koita nyt jumalauta tajuta että tää on sun omaks parhaakses..." :(
ihania tyyppejä... :O
 
huu
Lähes 90 asteen kulmaan vääntyneen varpaan laittaminen paikoilleen. Huusin ja kirosin, kun lääkäri tökki puudutuspiikkejä varpaiden väleihin ja alkoi vääntelemään varvasta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:
On aika suosittu tuo mahalaukun tähystys :x
Juu. Ite oon hoitoalalla töissä ja voin sanoa, että mahalaukun ja paksusuolen tähystys sekä murtumien ja sijoiltaan menneiden nivelien reponointi on sellasia, että ite en suostuis ilman nuijanukutusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:
On aika suosittu tuo mahalaukun tähystys :x
Juu. Ite oon hoitoalalla töissä ja voin sanoa, että mahalaukun ja paksusuolen tähystys sekä murtumien ja sijoiltaan menneiden nivelien reponointi on sellasia, että ite en suostuis ilman nuijanukutusta.
Mulle on tehty molemmat, enkä kokenut niitä lainkaan kamalina :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:
On aika suosittu tuo mahalaukun tähystys :x
Juu. Ite oon hoitoalalla töissä ja voin sanoa, että mahalaukun ja paksusuolen tähystys sekä murtumien ja sijoiltaan menneiden nivelien reponointi on sellasia, että ite en suostuis ilman nuijanukutusta.
Mulle on tehty molemmat, enkä kokenut niitä lainkaan kamalina :D
Jälkimmäisen kohdalla riippuu henkilöstä. Jos on mutkainen ja/tai tulehtunut suoli niin ei oo herkkua. Harvassa on ne, jotka sanoo ettei se ollu kamalaa tai kivuliasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:
On aika suosittu tuo mahalaukun tähystys :x
Juu. Ite oon hoitoalalla töissä ja voin sanoa, että mahalaukun ja paksusuolen tähystys sekä murtumien ja sijoiltaan menneiden nivelien reponointi on sellasia, että ite en suostuis ilman nuijanukutusta.
Mulle on tehty molemmat, enkä kokenut niitä lainkaan kamalina :D
:eek: oot kyl aika teräsmimmi tai sitten hyvin lääkitty!
 
Mulla oli ranteessa paha tulehdus ja siihen tekeytyi sellainen patti mikä oli täynnä nestett... no se patti sitten tyhjennettiin neulalla... sattu oikeesti ihan törkeen paljon, toimenpiteen jälkeen meikä makoili vartin verran sängyllä ku alko pyörryttää niin paljon sen kivun takia...
 

Yhteistyössä