G:Tuskallisin/karmein tutkimus/hoitotoimenpide jossa oot ollut?

  • Viestiketjun aloittaja Mikähän olis
  • Ensimmäinen viesti
"tytti"
annoin opiskelijan tehdä ensimmäisen poskionteloiden punkteerauksensa minulle... Ei mitenkään kiva, kun näin miten sitä opiskelijaa itseäänkin pelotti niin kovasti! No sitten myöhemmin tehtiin poskionteloiden tähystysleikkaus puudutuksessa, mutta puudutus ei puuduttanut riittävästi ja sattui ihan h....tisti..!! Leikkaava lääkäri oli ihan kummissaan ja pyysi anestesialääkärin paikalle, joka laittoi jotain morfiinia (?) suoneen ja johan lähti tajunta leijumaan...En siis nukahtanut vaan olin ihan pilvessä!! "Herääminen" oli outoa ja kesti tosi kauan. Miksi ihmeessä ei nukutettu..?? Olis päässyt niin paljon helpommalla! Ikinä en enää lähtisi vastaavanlaiseen toimenpiteeseen pelkällä puudutuksella!!
 
J-t harmaana
Kivuliainta on ollu puudutuspiikin laittaminen jalkapohjaan ja karmeinta spinaalipuudutteen laittaminen sektiossa....pistettiin ainakin 10 kertaa eri kokosilla ja pitusilla neuloilla ennen onnistumista. Seurauksena armoton spinaalipäänsärky.
 
...
Joko se kun leikattiin viisaudenhammas ja kipu sen jälkeen kun puudutus loppui tai se kun pari vuotta sitten gyne otti näytepalan kohdusta. Se muuten sattu ihan pirusti kun ei yhtään varottanu että nyt sattuu ja yleensä se otetaan nukutuksessa kaavinnan yhteydessä mut mua ei kaavittu joten koin kivun ja sattu. Mut näyte oli ok, joten hyvä vaan että otettiin niin sain tietää että kohdussa kaikki ok ja ei ole syöpää tmv.
 

Yhteistyössä