G:Teollinen muusi vai itse tehty muusi??

• Viestiketjun aloittaja muuuusiiaaa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Hienoa, että teillä on aikaa tehdä muuseja. Musta on vaan niin turha vertailla, että kumpi on parempaa. No kumpikohan on. Tuskin kukaan siksi laittaa pussimuusia, kun se on niin ylivoimaista. Mutta on se kelpo vaihtoehto, jos ei muuta ehdi/pysty lahkeesta roikkuvan ja huutavan lapsen kanssa. Pussimuusi tulee nopeasti ja voin itse keskittyä kuuntelemaan ja sylittelemään hoidosta palanneita lapsia.

ap
Ja mä en sitten tarkoittanu tällä gallupilla syyllistää ketään joka teollista muusia keittelee =)
Itsekin olen joutunu tekemään teollista muusia kun lapsikuoro huutaa naama punasena vieressä nälkäänsä..

....
Sellaisena syötynä kotitekoista muussia, laatikoihin taas ehdottomasti teollinen muusi. Kotitekonen alkaa noissa laatikoissa maistumaan jotensakin ällölle, teen kuitenkin isomman annoksen mistä lämmitetään seuraavana päivänä!

Ainokki
Aina pussista kun tosta äskeisestä ketjusta vasta opin... :) Aikaa ois tehdä, mut mies ite ostanut pusseja että sama on ollut tehdä niistä.. Tulee muuten OK:ta kun lisäilee pippuria tai sipulijauhetta tai paprikaa tai jauharimaustetta tms. ja oivariinia mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Itse teen aina.
Kotiäidillä on aikaa väkertää. :D
Peesailen. :wave:

En oo koskaan tehny pussista.
mä oon tehny yhden kerran. sillon lapset halus välttämättä muusia ja kesällä ei kyläkaupassa ollu ku uusia pottuja... No laitettiin vesi kiehumaan ohjeen mukaan ja poika oli heti sitä mieltä, ettei sitä jauhoa saa kaataa jos ei hän ole näkemässä.
siispä yhteistuumin kaadoimmet jauhot kattilaan ja poika ihmetteli: "missäs ne perunat on???" no kun aloimme syömään, sisarukset olivat sitä mieltä, että ihan kiva sitä oli tehdä mut onks tätä taikamuusii pakko syödä?? :LOL: :LOL: joten sen jälkeen emme ole kokeilleet =)

Yhteistyössä