Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö kellään ole läväriä nenässä? :O
Alkuperäinen kirjoittaja ÄmmÄ82:1 tatuointi lapaluun päällä. Kiinalaiset merkit (joista haluisin päästä eroon) :ashamed:
ja liikuntapäällikkö olen =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei oo tatuointeja eikä tuu....nehän kuuluu merimiehille.
Alkuperäinen kirjoittaja sssh:Ei tatuointeja eikä varmaan koskaan tule, mutta vielä yksi lävistys ja sekin navassa piilossa. Kulmasta jouduin töiden takia poistamaan. Olen sh. Kovasti haluaisin huulen alle, keskelle pienen korun, mutta töissä ei varmaan katsoittaisi hyvällä ja kuten joku sanoi monet pitää lävistyksiä teinijuttuina. Ikää on jo reilu 30 ja aina vaan olen kateellinen niille joilla on kauniita koruja kasvoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja ÄmmÄ82:1 tatuointi lapaluun päällä. Kiinalaiset merkit (joista haluisin päästä eroon) :ashamed:
ja liikuntapäällikkö olen =)
ota peitekuva niiden päälle.
noi kiinalaiset merkit oli yhdessä vaiheessa kauhea hitti, niitä tehtiin kuin liukuhihnalta. nyt nostaa päätään esim. sanskriitti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sssh:Ei tatuointeja eikä varmaan koskaan tule, mutta vielä yksi lävistys ja sekin navassa piilossa. Kulmasta jouduin töiden takia poistamaan. Olen sh. Kovasti haluaisin huulen alle, keskelle pienen korun, mutta töissä ei varmaan katsoittaisi hyvällä ja kuten joku sanoi monet pitää lävistyksiä teinijuttuina. Ikää on jo reilu 30 ja aina vaan olen kateellinen niille joilla on kauniita koruja kasvoissa.
ai ei mulla ole vaan ollu ongelmana lävistykset. mulla siis huulen alla, ja sama ammatti kyseessä
Alkuperäinen kirjoittaja sssh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sssh:Ei tatuointeja eikä varmaan koskaan tule, mutta vielä yksi lävistys ja sekin navassa piilossa. Kulmasta jouduin töiden takia poistamaan. Olen sh. Kovasti haluaisin huulen alle, keskelle pienen korun, mutta töissä ei varmaan katsoittaisi hyvällä ja kuten joku sanoi monet pitää lävistyksiä teinijuttuina. Ikää on jo reilu 30 ja aina vaan olen kateellinen niille joilla on kauniita koruja kasvoissa.
ai ei mulla ole vaan ollu ongelmana lävistykset. mulla siis huulen alla, ja sama ammatti kyseessä
Tämä riippuu paljon siitä missä on sh:na, esim varmaan jossain vanhusten vuodeosaston hoitajan ei tarvi poistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mulla on rintakehään tatuoituna helavyön yksi hela. Saa hyvin piiloon jos tarve vaatii. Olen äikänope ammatiltani.
Ihana. Olen ihan positiivisesti yllättynyt. Kirjoitin sulle eilen toisessa ketjussa, eipä tullut mieleen että olisit äikänope. Hih<3
Harvoin kukaan on ilahtunut noin kuullessaan mun ammatin.