G: Tatuoidut/lävistetyt äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diipadaapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oliskohan näitä kuvia 8. Peittoon saadaan kyllä jos tarvetta on. Ammatiltani olen lastenhoitaja. Lävistyksiä on ollut 6 klp enään vaan kielessä.

Kuvattomista ihmisitä en ajattele sen enempää kuin kuvallisistakaan.

Ei tatuointeja eikä varmaan koskaan tule, mutta vielä yksi lävistys ja sekin navassa piilossa. Kulmasta jouduin töiden takia poistamaan. Olen sh. Kovasti haluaisin huulen alle, keskelle pienen korun, mutta töissä ei varmaan katsoittaisi hyvällä ja kuten joku sanoi monet pitää lävistyksiä teinijuttuina. Ikää on jo reilu 30 ja aina vaan olen kateellinen niille joilla on kauniita koruja kasvoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄmmÄ82:
1 tatuointi lapaluun päällä. Kiinalaiset merkit (joista haluisin päästä eroon) :ashamed:
ja liikuntapäällikkö olen =)

ota peitekuva niiden päälle.

noi kiinalaiset merkit oli yhdessä vaiheessa kauhea hitti, niitä tehtiin kuin liukuhihnalta. nyt nostaa päätään esim. sanskriitti.

Alkuperäinen kirjoittaja sssh:
Ei tatuointeja eikä varmaan koskaan tule, mutta vielä yksi lävistys ja sekin navassa piilossa. Kulmasta jouduin töiden takia poistamaan. Olen sh. Kovasti haluaisin huulen alle, keskelle pienen korun, mutta töissä ei varmaan katsoittaisi hyvällä ja kuten joku sanoi monet pitää lävistyksiä teinijuttuina. Ikää on jo reilu 30 ja aina vaan olen kateellinen niille joilla on kauniita koruja kasvoissa.

ai ei mulla ole vaan ollu ongelmana lävistykset. mulla siis huulen alla, ja sama ammatti kyseessä

Ainoa, mikä mua noissa mietityttää, on että miten hitossa äidit selittää ne tatuointinsa lapsille, jos neon jotenkin härskejä... Ei jossain delfiinissä tai ruusun kuvassa ole mitään kummaa, mutta entä vaikka se ihminen, jolla luki "bitch" ihossaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄmmÄ82:
1 tatuointi lapaluun päällä. Kiinalaiset merkit (joista haluisin päästä eroon) :ashamed:
ja liikuntapäällikkö olen =)

ota peitekuva niiden päälle.

noi kiinalaiset merkit oli yhdessä vaiheessa kauhea hitti, niitä tehtiin kuin liukuhihnalta. nyt nostaa päätään esim. sanskriitti.

No kun en haluis mitään tatuointia. Tyhmä menin sellaisen 17 vuotiaana ottamaan. Olis pitänyt kuunnella isää :ashamed:
Poistattaminen on käynyt mielessä...

On tatskoi viidessä paikassa, en oikeestaan tykkää niistä oleenkaan, itte en niitä juuri huomioi mutta herättää huomiota muitten puolelta, pentuna teetetty yli 10 vuotta sitten ja jos nyt pitäs valita niin en laittas. Lävistyksiä oli joka puolella, lapsen myötä hissukseen luopunu paitsi kielessä on vielä. Genitaalikorut käski lääkäri poistaa jo raskauden aikana, navasta poistin kun jouduin sektioon, naamasta irrottelin 6 korua kun ipana oli puol vuotias, en jaksanu enää väistellä sen näppäriä kätösiä ;) Korvista jäänyt ajan kanssa kaikki pois, kymmenen kummastakin.

Mä vastaan nyt kuitenkin... Mulla on 4 tatuointia; kaks selässä, ja molemmissa nilkoissa. Läväreitä on 1 kielessä (ollu 2) nenässä 1 (ollu 2), korvissa 10-15?? Navassa 1

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ai ei mulla ole vaan ollu ongelmana lävistykset. mulla siis huulen alla, ja sama ammatti kyseessä

Tämä riippuu paljon siitä missä on sh:na, esim varmaan jossain vanhusten vuodeosaston hoitajan ei tarvi poistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tämä riippuu paljon siitä missä on sh:na, esim varmaan jossain vanhusten vuodeosaston hoitajan ei tarvi poistaa.

varmasti juu riippuu ihan osastosta ja sairaalassa jossa työskentelee.

itseasiassa olin puoli vuotta valmistumiseni jälkeen vanhusten vuodeosastolla, ja siellä oltiin tosi tiukkoja lävistysten suhteen. :D

Tatska jalassa,teksi joka on mulle tärkeä.Napaläväri ja tulossa pimppiläväri.
Olen myyntiassistentti tällähetkellä.Aiemmin olin yrittäjän.Mutta miten tuo vaikuttaa tatskoihin,läväreihin.Niin ja olen kosmetologi koulutukseltani.

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mulla on rintakehään tatuoituna helavyön yksi hela. Saa hyvin piiloon jos tarve vaatii. Olen äikänope ammatiltani.

Ihana. Olen ihan positiivisesti yllättynyt. Kirjoitin sulle eilen toisessa ketjussa, eipä tullut mieleen että olisit äikänope. Hih<3

Harvoin kukaan on ilahtunut noin kuullessaan mun ammatin :D.

Olepa hyvä vain<3

Yhteistyössä