G: Tatuoidut/lävistetyt äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diipadaapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tatuoimattomista ihmisistä en omana luokkana ajattele mitään, en myöskään tatuoiduista ihmisistä. minnusta tyhmääkin tyhmempi tapa luokitella ihmisiä.

Itsellä 2 tatuointia, toinen lavassa, toinen kädessä kyynärtaipeen lähellä. Tällä hetkellä insinööri-opinnot kesken.

Mulla yksi tatuointi, yksisarvinen vasemmassa olkapäässä. Meinaan kyllä ottaa toisen kun vauva on ulkoistunut ja imetyksen olen lopettanut B) Hyvin pystyn peittämään töissä ollessa ja toimistotöissä olen.
Lävistyksiä ei ole ollut muita kuin korvissa, parhaimmillaan yhdeksän reikää, joista tosin vain kaksi enää käytössä.

mulla taitaa olla 8 kuvaa tai periaatteessa 13 kuvaa jos laskee ne yksilökuvana.kaikki piilossa jos t-paita päällä,kotiäiti olen eikä kiinosta mitä muut musta ajattelee.typerää mun mielestä luokitella tatskojen perusteella ihmisiä..niin vanhanaikasta.

Koko selän kokoinen tatuointi, ranteessa melko iso kuva, sormessa pieni, ja teksti nilkan ympäri. Lävistyksen molemmissa nässeissä ja korvissa yksi per korva. Töissä olen lastenvaatekaupassa, ja pelkkää hyvää palautetta saanut tatuoinneistani. Eivät toki ole mitään pääkalloja jne, vaan oikein suloisia itseasiassa, ja selkä on suoranainen taideteos. Tatuoijani voitti selän kuvallani maailmanlaajuisen tatuointi kilpailun.

Täl hetkel on vain 1 tatska, mutta lisää ois ainakin 5 tulossa. Muualta en ole saanut jurputusta kuin vain appiukolta joka kuvittelee mut eläkeläismummona rollaattorin kanssa taapertamassa eteenpäin Batman niskassa. Vaatteilla saan sen peitettyä, mutta nyt esim. kesällä toppien kanssa se on esillä jatkuvasti.

Kaksi tatuointia, alaselässä ja käsivarressa.
Korvissa kuusi reikää joista kaksi venytyksiä, navassa lävistys ja nännissä lävistys josta nyt imeyksen vuoksi koru poissa.
Kaupassa oon töissä ja siksi ei enää ole naamassa lävistyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mulla on rintakehään tatuoituna helavyön yksi hela. Saa hyvin piiloon jos tarve vaatii. Olen äikänope ammatiltani.

Ihana. Olen ihan positiivisesti yllättynyt. Kirjoitin sulle eilen toisessa ketjussa, eipä tullut mieleen että olisit äikänope. Hih<3

Alkuperäinen kirjoittaja härregyyd:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Kaksi tatuointia selässä, näkyy jos hihaton toppi, lävistyksiä 6 korvissa (venytyksiä osa) TOimistotyö, kirjanpitäjä

Siis noin lihavalla?

:o Eikö lihavalla saa olla tatuointeja ja lävistyksiä :o. Parempi etten sitten vastaa kysymykseen ollenkaan ku oon tämmönen maitovalas.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mulla on rintakehään tatuoituna helavyön yksi hela. Saa hyvin piiloon jos tarve vaatii. Olen äikänope ammatiltani.

Ihana. Olen ihan positiivisesti yllättynyt. Kirjoitin sulle eilen toisessa ketjussa, eipä tullut mieleen että olisit äikänope. Hih<3

Harvoin kukaan on ilahtunut noin kuullessaan mun ammatin :D.

Lävistyksiä 6 kpl, "normikorviksia" 6 kpl, tatskoja 2 (yläselässä ja ranteesta pikkasen ylöspäin ) ja kolmas tulee joulukuussa.
Niin ja lävistykisä tulee vielä 2-3 kpl, sit ehkä riittää :whistle: :laugh:
*muoks* Karaokejuontaja olen.

Yhteistyössä