Minkä näköinen äidin kuuluisi olla, hyvä juttu erilaisuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kannattaa lukea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kannattaa lukea

Vieras
Menee vähän asian ohi, mut ainoa asia mikä mua ihmetyttää esim just kyseisessä äitissä on et kuinka usein he joutuvat värjäämään hiuksensa jotta ne pysyvät noin hyvän näköisenä. Itellä väri häviää jo muutamassa pasussa vaikka olis ihan ammattilaisella laitettu...

Mutta joo, ihme arvostelua. Olen huomannut että usein nämä " vaihtoehtoisen näköiset" vanhemmat ovat jopa muita parempia, koska usein osaavat kasvattaa lapsistaankin suvaitsevaisempia ja avarakatseisempia...

Mä ymmärrän tatskat, lävistykset, kaljun, shokkivärit ym. Ne on ihan ok eikä pelota.

Mutta niitä äitejä kummastelen, jotka päivästä toiseen kulkevat hiukset paskaisina, lötkövaatteet päällä, crocsit jalassa, vyötäröläskit löllyen. Siinä vaiheessa ehkä kannattaisi jo vilkaista peiliin ja tehdä asialle jotain.

• Tykkää
Reactions: Doves
Mä en ymmärrä miksi äitiys ylipäätään liitetään pukeutumiseen ja ulkonäköön. Jokainen näyttää sellaiselta kuin näyttää, miten ne mahdolliset lapset liittyvät siihen? Siis muuten kuin raskauksien mahdollisesti jättämien muutosten osalta rinnoissa, vatsan seudulla ja lantiossa.

[QUOTE="yx vaan";28831857]Menee vähän asian ohi, mut ainoa asia mikä mua ihmetyttää esim just kyseisessä äitissä on et kuinka usein he joutuvat värjäämään hiuksensa jotta ne pysyvät noin hyvän näköisenä. Itellä väri häviää jo muutamassa pasussa vaikka olis ihan ammattilaisella laitettu...

Mutta joo, ihme arvostelua. Olen huomannut että usein nämä " vaihtoehtoisen näköiset" vanhemmat ovat jopa muita parempia, koska usein osaavat kasvattaa lapsistaankin suvaitsevaisempia ja avarakatseisempia...[/QUOTE]

Tuohon väriasiaan. Ammattilaisen laittamana se väri häviää nopsaan koska väriä ei voi pitää päässä puolta päivää. Itse kun shokkivärjäilin, huomasin että parhaimman lopputuloksen saamiseksi hiukset pitää blondata/tehdä värinpoisto, ja sitten parin päivän päästä laittaa shokkiväri päähän. Värin poispeseminen tapahtuu ehkä kahdeksan+ tunnin päästä. Noissa shokkiväreissä ei ole vahingollisia kemikaaleja (niin paljon ainakaan) niin hiuksille se oli kuin hiusnaamio. Mulla väri pysyi muuttumattomana kunnes oli juurikasvua näkyvissä.

Itse pukeudun tummiin ja vähän "normaalista" poikkeavasti muutenkin, myös nyt raskausaikana ja on mustat hiukset ja tummat meikit ja lävistyksiä niin kyllä sitä aika arvostelevia katseita on saanu kun tuolla kadulla kävelee maha pystyssä.. Olishan se ihan mukava jos ihmiset olis vähä avarakatseisempia, ei se ulkonäkö oo kumminkaan se tärkein ominaisuus äidissä tai tulevassa sellaisessa :) mutta itseä se ei kyllä haittaa vaikka tulee katseita ja joskus kommenttejakin kaikkeen tottuu..

No on kyllä uskomatonta että tullaan huorittelemaan yms, niinku siinä jutussa kerrottiin...

Olen kyllä itsekkin kokenut, että lähiset painostaa sopeutuman ja muuntumaan sellaseksi ettei erottuis massasta, vaikken ole läheskään niin "radikaali" kun tuon jutun nainen... Mutta minähön en muuksi muutu... :)

Yhteistyössä