G: Tällä hetkellä ottaa päähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä ikuinen sotku. Ei pysy yhtään paikat kunnossa. Ei tarvi kuin pari tuntia siiouksen jälkeen kun talo on kuin kaatopaikka. Ei vaan jaksais siivota koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä ikuinen sotku. Ei pysy yhtään paikat kunnossa. Ei tarvi kuin pari tuntia siiouksen jälkeen kun talo on kuin kaatopaikka. Ei vaan jaksais siivota koko ajan.

Kuin myös

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samoin :kieh: eilen jätin siivomatta ja nyt jos joku tänne tulis kylään niin varmaan pyörtyis :laugh:

Kans tuo sotku! Kevät tulee, ja kaikki näkyy... Ja mun olo niin kamala tän raskauden vuoksi, etten voi edes ajatella siivoomista! Ja tuo pyykkivuori! Ette oo moista nähny! :D :headwall: |O

Ostin 2 suklaalevyä ja 1 sisuaskin, puolet suklaasta syöty ja koko aski. :'( Sentään puolet toisesta levystä jätän miehelle, toisen levyn puolikkaan pistin kaappiin vauvalehtien väliin. En kyllä tiedä onko se hyvä paikka, toivottavasti ne vauvalehdet sen verran motivois olemaan irti, etten ainakaan ihan heti sitä sieltä kaivais.

Eli kun taas ote irtos. :headwall:

Se että oon itse niin Laiska,paska ja saamaton... :/ ja tuo pojan pukemis tappelu...(joka v"tun kerta ulos lähtiessä pitää suuttua!!)ja käly(se v"tuttaa aina)kun vaan ajattelenkin... :$ :kieh: :kieh: :headwall: |O |O :/ :x kele vieköön!!mutta yksi ihanuus on niin tyytyväinen :heart: jotain positiivista...tyttö tulee kohta 3kk... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mun pää, joka tuntuu kaksi kertaa isommalta kuin on ja meinaa räjähtää, kun kumarrun.

Lääkäri kuitenkin määräsi "antibaiootika poskaonkalotulehukseen", joten josko se tästä... :xmas:

Samaa vaivaa valitan. Mun lääkäri määräsi mulle 'antilooppikuurin' ja jos se ei auta ensi viikon alkuun, niin kuvaus ja punkteeraus. :o :x

Yhteistyössä