Ottaako jotain juuri tällä hetkellä päähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
ottaa päähän taas miehen pitkät työvuorot. tänään taas oltu tyttären kanssa koko päivä kahdestaan. miestä ei kuulu eikä näy. rupee pikku hiljaa tuntuu että on yh äiti ja valittakaa nyt joku tuostakin sanasta.. PRKL :kieh: :kieh:
Peesaan joka sanaa. Lisäksi olen raskaana ja mietin et voiko synnytys käynnistyä reilusti etuajassa just sen takia et yksin joutuu riehumaan ton vielä pienen esikoisen kanssa. Selkä särkee, vatsaa nipistää ja meinaa nukahtaa pystyyn. AAARRRGGGHHH!!

ja nyt mua vituttaa entistä enemmän, just miehelle soitin että missä on tulossa. sanoi että kannonkoskella yrittää etsiä vikaa paikkaa ja sekin oli sitten loppujen lopuksi kiinni. :kieh: mies on mennyt aamu viiteen töihin ja tulee vasta 23-24 aikaa kotia. vittu vittu vittu.. anteeksi rumat sanat. sanoi että hakee huomen sairaslomaa ku sillä on selkä ihan rikki tuon työmäärän takia mut voipi olla ettei saa!.. ja mulla on niin kova ikävä :(

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ottaa..vähän kaikki tökkii.. töiden jatkosta ei tiedä mitään, lapsen hyväksisanotut tepsu-syyskengät eivät hoitajien mielestä ole sopivat tarhaan, joten 40euroa kankkulan kaivoon, yks nettikauppajuttu on pahasti solmussa ja rahatkin jo sinne lähteneet, yhdet tilaamani toppatakit eivät vaan kuulu ei näy, ja ne pirun me&I vaatteet |O |O |O

millaset kengät jos ei muka hoitoon kelpaa, outoa???

Ottaa tää köyhyys joka jatkuu jatkuu. ja miehen aikaansaamattomuus! Taaskin mä hoidan lapset yksin nukkumaan ja valvon pienimmän kanssa ku se ei nuku ja mies meni nukkuu koska häntä väsyttää. mä oon valvonu jo kohta kolme kuukautta tän pienimmän kanssa mutta mähän en tarvi unta vaan miehen täytyy saada nukkua joka yö vähintää 8tuntia jotta hän jaksaa mutta mun ei tarvi nukkua koskaa. mä meen nukkuun ehkä noin klo 24 ja herään puoliseittemältä ku isompi herättää. Ja siinä välissä herään noin kolme kertaa. JA OTTAA PÄÄHÄN TÄLLÄ HETKELLÄ RANKASTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ottaa..vähän kaikki tökkii.. töiden jatkosta ei tiedä mitään, lapsen hyväksisanotut tepsu-syyskengät eivät hoitajien mielestä ole sopivat tarhaan, joten 40euroa kankkulan kaivoon, yks nettikauppajuttu on pahasti solmussa ja rahatkin jo sinne lähteneet, yhdet tilaamani toppatakit eivät vaan kuulu ei näy, ja ne pirun me&I vaatteet |O |O |O

Mikä vika tepsuissa on?Ei kait he voi sanella millaisia vaatteita on?

No kuulkaa vituttaa: oltiin puoli vuotta sitten varattu kavereiden kanssa matka Lissaboniin, lähtö huomenna. Tänään menin lääkäriin, kun oli korvat ja kurkku kipeet. Diagnoosi: mulla on PAHA, MÄRKIVÄ KORVATULEHDUS, jonka kanssa ei missään tapauksessa saa lentää. Peruuntu matka. t. Vitutusta suoraan Ylä-Lapista :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ottaa tää köyhyys joka jatkuu jatkuu. ja miehen aikaansaamattomuus! Taaskin mä hoidan lapset yksin nukkumaan ja valvon pienimmän kanssa ku se ei nuku ja mies meni nukkuu koska häntä väsyttää. mä oon valvonu jo kohta kolme kuukautta tän pienimmän kanssa mutta mähän en tarvi unta vaan miehen täytyy saada nukkua joka yö vähintää 8tuntia jotta hän jaksaa mutta mun ei tarvi nukkua koskaa. mä meen nukkuun ehkä noin klo 24 ja herään puoliseittemältä ku isompi herättää. Ja siinä välissä herään noin kolme kertaa. JA OTTAA PÄÄHÄN TÄLLÄ HETKELLÄ RANKASTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kuulostaa hyvin tutulta..

Kyllä vituttaa, siskon mies on yks stn kusipää, joka sais jäädä junan alle minun puolesta! Toinen sisko työntää muksuaan hoitoon jokatoinen päivä, että saa juoda ja tapella! Mutta onneks huomenna töihin, saa ajatukset pois hetkeksi..

Aika paljon vituttaa pullan kommentti.

Ja moni vitun muu asia. Esim.seksiä ollu viimeksi kk sitten-JA MULLON MIES KUITENKI!!!

Yhteistä aikaa on tosi vähä ja silloinkin molempia väsyttää.

ja vielä vaikka ja mikä, mut nyt meen laittaa aivot narikkaan ja kattoon BB:tä.

Ottaa pattiin,kun mies reilu vuos sitten päätti lopettaa tupakanpolton ja nyt on muutaman viikon ajan haissut aina töistä tullessaan kamalasti tupakalle,koko eteiskaappi haisee,kun sen takki on siellä ja vielä mitä se peemäinen kuorsaus joka asennossa alkanut sillä tuon tupakan myötä.Itse asias siitä aina tiedän,et repsahtanut lakosta enemmän tai vähemmän,kun on polttamatta pitkään ei kuorsaa kuin selälleen.Nyt kuorsaa KAIKISSA asennoissa.Ja mä uhkaan vaik mil tukehuttaa sen öisin.EI käsitä et mua ottaa aivoon se kuorsaus |O |O |O |O |O
Ja se saakutan syöpäkääryleen poltto,varsinkin kun tota rahaa ei muutenkaan ole.Alkaisko polttaa sen edessä pari kertaa viikos viiseurosen? |O |O |O |O |O

Tämä tämänhetkinen köyhyys....Auto on reistaillu koko syksyn ja kaikki ukon ylim. rahat on menny siihen, mitä lainojen maksujen jälkeen on jääny. Ite teen töitä kuin hullu, kun omat lapseni(4),hoitolapsen ja kissan ja koiran hoidan. Vituttaa rankalla kädellä, kun kotihoidontukikin tarkastuksen jälkeen tippui ja vielä joudun makselemaan kelalle takaisin kuvitelkaa: yli 800 euroa! Pienistä tuloista pitäs repiä...Nyt on pakko lainata veljeltä rahaa, että olis edes ruokaa perheelle, ennekuin lapsilisät tulee. Vittu että vituttaa! Mihinkään itsensä "hoitamiseen" tms. ei kyllä ole ollu varaa pitkiin aikoihin. Kuvitelkaa, parturissakaan en oo käyny kuin viime helmikuussa. Mutta lapseni aina laitan itseni edelle. Heillä onneksi on siistit ja ehjät vaatteet. Oma jaksaminen vaan alkaa olla nollassa....Että näin se vaan on, ettei tämä työnteko kannata, kun molemmat, minä sekä mieheni olemme matalapalkkaisilla aloilla.

no perkele joo kyl ottaa päähän,töihin tulossa toisesta myymälästä joku vanha käpy joka sanelee jo ehtojaan ennenku on ees alottanu,hän ei tee ku iltavuoroja ja hän haluaa sopimuksen isommalla tuntimäärällä,jopa isompi ku päälliköllä ja ties muuta,perkskules kyllä mäki haluun ja muut niitä iltavuoroja ja muutenki vituttaa ku tunnit tippuu sen takia :kieh: ja sitte tän työntekijän jaksamista on muutenki epäilty ku on jo muutaman vuoden sisää jäämässä eläkkeelle... :whistle:

no: Ottaa päähän (yhä edelleen) se, ettei löydy taloa meidän perheelle, että uusioperhekuviot osoittautuivat ylivoimaisiksi omista yrityksistä huolimatta ja lopuksi kaikki pielessä olevat "terveysarvot" ja siihen liittyen painon hallinnan vaikeus... Tässä alkuun.

Ja mua vituttaaaaa!!!!! ylläri.. toi ukko again..

se hajoo mun työvuoroihin, ku se joutuu likkaa hoitamaan aina työpäivän päätteeks ja kun HÄN ON NIIIIIN VÄSYNY ja ei kerkee tekeen mitään omi juttuja!! aaah ihanaa ihan ku mulla ei oo vittu väsy!! oon töissä 12 asti yöllä ja sit siit kotiin ja unta saan 1- puol 2 maissa.. aamulla 7 ylös!!!!

Se ei tääl siivoo ku on kotona ja mä en aina jaksa olla vittu siivoos!!! ku mua ei huvita! kiitosta en saa saaatana mistää.. paskaa oloo vaa!

sanoinki et tää tappelut saa loppua nyt ku vaihdan työpaikkaa. Kertaakaan en aio kuunnella et ku ei saa omaa aikaa.. Vittu saa asuu pian yksin perkele jos ei lopu! huh! johan hepotti!!!

Yhteistyössä