Kun koko ajan ottaa päähän (turha)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valivali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valivali

Vieras
Siis siinähän se, pinna kireällä kun viulunkieli koko ajan =( Voisko olla jotain puutosta, tai kevät*itutusta tai jotain. Tiuskin miehelle koko ajan, nyt unohti ostaa juuston kaupasta = maailmanloppu, lasten kitinä ottaa päähän, koiran kulkeminen perässä ottaa päähän, asiakkaiden typerät sähköpostit ne vasta päähän ottavatkin =(.

Ei ole hyvä olla itsellä, eikä varmaan muillakaan. *ituttaa toi anopin laulaminenkin tällä hetkellä ihan tolkuttomasti !!! Ja yrittää tossa puhuakin, vaikka varmaan näkee, että hakkaan näitä nappuloita niin että savu nousee.

Vinkkejä miten helpottais, aina päätän että nyt olen positiivisempi...juu kestää kolme minuuttia.

Plääh, ei jaksais =(

Se voisi kyllä kieltämättä olla paikallaan. Ainoa hetki kun tuntuu, että hengittää vapaasti on, kun olen lenkillä koiran kanssa. Tuntuu vaan kovin itsekkäältä tuollainen irtiotto. On mahtava tukiverkosto ympärillä, ja mies osallistuu ihan kympillä arkeen ja jaksaa vielä minuakin siinä sivussa. Yleensä olen ihan iloinen ihminen, ainakin omasta mielestäni, että siksi mietin olisiko jostain vitamiinista tms. apua...Multitabseja tosin jo vetelen.

Yhteistyössä