G: Suomen kaunein nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hänkin on kaunis:
Karita Tykkä
karitahaatoinen2207JP_vi.jpg

ja hän
Suvi Miinala
images

Mikäs tämä iäkäs naine on, joka oli mm. Käenpesässä. Nimeä en kuollaksenikaan muista. Hän on ollut nuorena jumalaisen kaunis, ja on myös vanhentunut kauniisti :)

....mua tollanen "missi-kauneus" lähinnä kyllästyttää. En nyt tähän hätään keksi ketä ihailisin ulkoisten ominaisuuksien puolesta, mutta kauneus ilman tiettyä karismaa ei herätä kyllä mitään tunteita. ...ja se kauneuskin usein kumpuaa pienestä epätäydellisyydestä ja siitä miten kantaa itsensä, eikä siitä miltä näyttää seiskan bikini-kuvissa.

Tai no sanotaan nyt että esimerkiksi toi Pamela Tola ja Anneli Sauli on sellaisia joista on vaikea saada katsetta irti. Ja Irina Bjöklund. (Ei ollut tarkoitus heittäytyä ilonpilaajaksi edellisellä kommentilla.)

Alkuperäinen kirjoittaja Anais.:
Tai no sanotaan nyt että esimerkiksi toi Pamela Tola ja Anneli Sauli on sellaisia joista on vaikea saada katsetta irti. Ja Irina Bjöklund. (Ei ollut tarkoitus heittäytyä ilonpilaajaksi edellisellä kommentilla.)

Mä olen kanssasi oikeestaan samaa mieltä noista misseistä. Itse usein ihmettelen kuinka tavanomaisen "kauniita" naisia otetaankaan kisaan ja harvoin edes silmääni miellyttäävät, mutta Essi on mielestäni kaunis ja erilainen kuin muut missit vähään aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja J-t harmaana:
Mikäs tämä iäkäs naine on, joka oli mm. Käenpesässä. Nimeä en kuollaksenikaan muista. Hän on ollut nuorena jumalaisen kaunis, ja on myös vanhentunut kauniisti :)

Tarkoitatko Anneli Saulia? Olen kanssasi täysin samaa mieltä, on vanhentunut kauniisti!

Yhteistyössä