K
Kyllä on
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Upean näköinen nainen!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja pöllö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Annakin on kyllä kaunis, ei käy kieltäminen. Tässä on nainen, josta loistaa onnellisuus ja hyvä olo kauas.
![]()
Tylppä nenä, isot ikenet ja pienet hampaat, pyöreä naama ja pienet silmät. Ei mikään erikoinen kaunotar.
Sitä paitsi kuka tahansa osaa hekottaa kuin humalainen ja näyttää tuolta.
Nuo metrin näkyvät ikenet on kauheat, muuten nätti
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Kristiina Halkola oli nuorena aivan ihana ja upea! Ja luonnostaan!
Alkuperäinen kirjoittaja VeelaAnneli:Vähä hassua ku mukana on joitakin ihan vaan sen julkisuuden takia. Ääni suosikkinäyttelijälle tai -laulajalle jne.. Moni mainittu nimi on sellainen, että mua vastaan kävelee kyllä joka päivä monta kauniimpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja VeelaAnneli:Vähä hassua ku mukana on joitakin ihan vaan sen julkisuuden takia. Ääni suosikkinäyttelijälle tai -laulajalle jne.. Moni mainittu nimi on sellainen, että mua vastaan kävelee kyllä joka päivä monta kauniimpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nam:eräs ketä laittanut tänne kuvansa myös![]()
raukka, sitä on pistäny ampiainen ala-huuleenAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:50% suomalainen:
http://www.zastavki.com/pictures/1024x768/Girls_Models_A_Anna_Falchi_003436_.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Johanna kurkinen äänensä kanssa menee kärkeen kanssa
http://farm1.static.flickr.com/146/395676327_2aeb96d080.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen ultramariinin kans täysin eri mieltäAinoa joka minun mielestä linkitti jopa vastenmielisiä naisia. Itse haluaisin lisätä Matleena Kuusniemen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen ultramariinin kans täysin eri mieltäAinoa joka minun mielestä linkitti jopa vastenmielisiä naisia. Itse haluaisin lisätä Matleena Kuusniemen.