G: Suomen kaunein nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Onko Tiina lymi jo mainittu?

oli jo kertaalleen
pic.php

Upean näköinen nainen!

Vähä hassua ku mukana on joitakin ihan vaan sen julkisuuden takia. Ääni suosikkinäyttelijälle tai -laulajalle jne.. Moni mainittu nimi on sellainen, että mua vastaan kävelee kyllä joka päivä monta kauniimpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pöllö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Annakin on kyllä kaunis, ei käy kieltäminen. Tässä on nainen, josta loistaa onnellisuus ja hyvä olo kauas.

annapuu1_sonybmg.jpg

Tylppä nenä, isot ikenet ja pienet hampaat, pyöreä naama ja pienet silmät. Ei mikään erikoinen kaunotar.

Sitä paitsi kuka tahansa osaa hekottaa kuin humalainen ja näyttää tuolta.

Nuo metrin näkyvät ikenet on kauheat, muuten nätti

Makuasioista ei tietenkään kiistellä, mutta mä pienenä aina haaveilin ikenet näyttävästä hymystä. Yritin tehdä itselle sellaista, mutta se ei varmasti näyttäny kauniilta :D

Ja mun mielestä Annalla on todella kaunis hymy. Ja se on muutenkin kaunis, kun on niin luonnollinen jotenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja VeelaAnneli:
Vähä hassua ku mukana on joitakin ihan vaan sen julkisuuden takia. Ääni suosikkinäyttelijälle tai -laulajalle jne.. Moni mainittu nimi on sellainen, että mua vastaan kävelee kyllä joka päivä monta kauniimpaa.

Niin, sun mielestä kauniimpaa. Kauneushan on aina katsojan silmässä.

Alkuperäinen kirjoittaja VeelaAnneli:

Niin tietty, mutta vähän leikkiä mukaan...? Pakkohan se on joku jako tehdä, kenestä "valitaan kaunein".
Olisi aika tylsää luettavaa, että meidän naapurin Liisa on se kaunein.
Eikä ole, kun meidän naapurin Laura!!!! :D

Oikeassa elämässä tietenkin näkee päivittäin kauniita ihmisiä, jopa kauniimpia, ku julkkikset. Nehän ei edes ole ihmisiä.....

[/quote]Nuo metrin näkyvät ikenet on kauheat, muuten nätti[/quote]
Makuasioista ei tietenkään kiistellä, mutta mä pienenä aina haaveilin ikenet näyttävästä hymystä. Yritin tehdä itselle sellaista, mutta se ei varmasti näyttäny kauniilta :D
Ja mun mielestä Annalla on todella kaunis hymy. Ja se on muutenkin kaunis, kun on niin luonnollinen jotenkin. [/quote]

Mä en ole kans koskaan tykännyt siitä, että ikenet näkyy hymyillessä.. No, tämäkin on näköjään makuasia :D

Alkuperäinen kirjoittaja nam:
eräs ketä laittanut tänne kuvansa myös :p

Mä oon jo vaik kuinka kauan arvuutellut, et ketä tällä tarkoitetaan? :D
Aluks aattelin etten kysele ettei tartte avata sateenvarjoa mut uteliaisuus voitti :laugh:
Veikkaan Gracea tai Neferiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen ultramariinin kans täysin eri mieltä :) Ainoa joka minun mielestä linkitti jopa vastenmielisiä naisia. Itse haluaisin lisätä Matleena Kuusniemen.

Joo ultramariinin naiset ovat jotenkin...hmmm. krapulaisen näköisiä, silmät lasittuneita vanhoja käpöjä. Ihminen voi olla kaunis vanhempanakin... Ja Laura Malmivaara, voi apua mikä äijä!

Yhteistyössä