Kenties Suomen kaunein naisjulkimo?

  • Viestiketjun aloittaja I'm the man for brunettes
  • Ensimmäinen viesti
polle
Mua jäi eilen mietityttämään, että onkohan kaikki Vartiaista kauniina pitävät naiset itsekin brunetteja.... ja jotain vappu pimiää ihannoi sitten homssuiset blondit?
 
kerto
Alkuperäinen kirjoittaja polle:
Mua jäi eilen mietityttämään, että onkohan kaikki Vartiaista kauniina pitävät naiset itsekin brunetteja.... ja jotain vappu pimiää ihannoi sitten homssuiset blondit?
tai lesboja nämä jotka häntä ylistää
 
hetero
jenni on tiedettävästi vähintäänkin hetero, kun asuu miehen kanssa :D saattaahan olla toki bi-seksuaali, mut hei, kuka mies ei haluaisi nähdä jenniä toisen naisen kanssa ja välillä pökkästä itsekin? ;)
 
e
Olin kans just sanomassa, et Sara La Fountain on kyllä toinen aivan upee! Epäilemättä yks Suomen kauneimmista naisista.
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/taydellinenpaiva/516975.jpg
 
mutta
sara on todella kaunis, mutta ei niin suomalaisen näköinen. :) jotenkin tuli olo että tässä jenniä ylistetään siitä, että se kuitenkin on suomalainen kalpeanaama ja silti kaunis
 
Onhan se Jenni toki hurmaavan kaunis ja musasta tykkään hirmuisesti. Vaatteetkin on ihania!

Mutta eipäs unohdeta, että sillä on päässä hiuslisäkkeet ja meikkiä kilo jos toinenkin.

Kun kattoo Gimmeliä ihan alkuajoista ja näkee Jennin ENNEN stailausta, niin aika naapurin Tiinalta näyttää.

Ja kyllä, on myös biisien tekemisessä mukana, paljonkin. Ottakaa pliis selvää ekana asioista, ku lauotte tota. On nimittäin noin 1672 kertaa kuultu se, et "Eihän se kirjota ees niit biisei....".
 

Yhteistyössä