G: Sinut ja puolisosi kutsutaan häihin, lapsia ei. Menettekö?

  • Viestiketjun aloittaja kyläluuta
  • Ensimmäinen viesti
Ei me mennä.

Ei ensinäänkään ole ketään lastenhoitajaa meijän muksuille ja toisekseen pienin tarvii tissiä niin tiiviiseen tahtiin, ettei ees vois jättää kenellekään jos ois hoitaja.

Ja en koe kauheen kivana mennä yksin kenenkään häihin.
 
Jos kutsu tulee ilman lapsia, menen. Jos kutsu tulee ilman puolisoa kummastun ja kysyn asiasta, että onko vain unohtanut. Häihin kuitenkin varmaan menen sitten vaikka yksin. Riippuu paljon missä ja kenen häät kyseessä on.
 
Minä mietin näitä kutsu juttuja, mistä tietää että lapset ei ole kutsuttu?
Jos kutsujille on tullut joku häiriö vaan olettavat ett tulette kuitenkin koko perheellä?
Pitääkö kutsussa aina olla se ja se perheineen? TÄytys eka varmistta ja sitten tehdä niinkuin hääpari haluaa, mennä ilman lapsia tai ukkoa.
 
Menen ilman lapsia mieluummin kuin lasten kanssa! Meidät kutsuttiin koko perhe elokuussa häihin, mutta lapset jäävät hoitoon, vain vauva lähtee mukaan. Häät on MUN mielestä aikuisten juhla, mikäli ei sitten kutsulistalla ole todella paljon lapsia, joille järjestetty jotakin ohjelmaa siellä, muuten voi kyllä käydä lapsilla aika pitkäksi... Mua ei toki muiden lapset häiritse juhlissa, mutta omani jätän mieluummin pois, ja keskityn itsekin rauhassa hääjuhlaan!

 
Menisin, vaikkei lapsia kutsuttaisikaan. Itsekin kutsuimme omiin häihimme paljon pariskuntia ilman lapsia ihan jo sen vuoksi, että muuten vierasmäärä olisi kasvanut aivan liian suureksi ja tilat olivat rajalliset.

Jos minut kutsuttaisiin häihin ilman puolisoani, en tiedä menisinkö. Riippuu tapauksesta. Oon sen verran ujo, etten varmaan saisi lähdettyä yksin juhliin, joista tuntisin tyylin morsiamen. Mutta jos tuntisin enempi häävieraita, niin voisin mennäkin.
 
vieras
Mentäisiin, jos lapsen vahti järjestyisi. Menisin yksin häihin vain ja ainoastaan sitten, että siellä olisi minulle tuttuja ihmisiä, joiden kanssa voisin olla. Mä kyllä olen sitä mieltä, että kaikki yli 18-vuotiaat kuuluu kutsua juhliin avec.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja :
Minä mietin näitä kutsu juttuja, mistä tietää että lapset ei ole kutsuttu?
Jos kutsujille on tullut joku häiriö vaan olettavat ett tulette kuitenkin koko perheellä?
Pitääkö kutsussa aina olla se ja se perheineen? TÄytys eka varmistta ja sitten tehdä niinkuin hääpari haluaa, mennä ilman lapsia tai ukkoa.
NO kutsustahan se selviää. Eli kenen nimet on kutsussa, ne on kutsuttu. Ihan on etiketin mukaista tämä, eikä pitäisi olla mitään varmisteltavaa.
 

Yhteistyössä