Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Kilpailu on päättynyt ja ansaitun ykkössijan tiukkaakin tiukemmassa kilvassa vei vili43
(kuka perkeleen älykääpiö on keksinyt tavan, että puu pitää raahata olohuoneeseen tonottamaan...? :kieh: )
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Saksalaiset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Saksalaiset![]()
Pitihän se arvata :kieh:
Kenen muun kuin mun ukon tulee mieleen alkaa lyhentämään kuusta LATVASTA?!?
Eikö sen nyt järkikin sano, että tyvestä se lyhentäminen tehdään jos tarvetta ilmenee!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Saksalaiset![]()
Eikö sen nyt järkikin sano, että tyvestä se lyhentäminen tehdään jos tarvetta ilmenee!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Anteeks
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Anteeks
![]()
Jos jatkat nauramista, kannan tuon rumiluksen teille! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Saksalaiset![]()
se riippuu miten paljon tarttii lyhentää :ashamed: ja kuinka paljon sitä latvaa on..meinaa joissakin on semmonen hervottoman pitkä yksinäinen latva. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Anteeks
![]()
Tuo vaan, meuillä ei kuusta lainkaan ja toi kuulostaa niin omaperäseltä et sopis meille
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Anteeks
![]()
Tuo vaan, meuillä ei kuusta lainkaan ja toi kuulostaa niin omaperäseltä et sopis meille
Voisit tulla toisiin aatoksiin nähdessäsi puun.
Mut enköhän mä henkiin jää, laitan vaan aina silmät kiinni kun kävelen olohuoneen ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Kuvaa pliiiiiiiiiiiiiissss?
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Kuvaa pliiiiiiiiiiiiiissss?
Älä unta nää...Jotain itsekunnioituksen rippeitä jäljellä sentään :| .
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Onko se tämä? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Miehelle erikeepperituubi käteen ja eiku oksia liimaamaan.![]()
Nyt päästään jo pikkasen lähemmäs alkuperäistä...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tämä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:No nyt tais löytyä.![]()
Miten mä en huomannut kun kävit meillä kuvaamassa tuon "kuusen"? :|