L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en oikeasti kestä syömättä ja syöminen on minun suuria nautintoja. En syö elääkseni vaan elän syödäkseni. Pisin aika on todennäköisesti silloin kun piti mennä leikkaukseen tyhjällä mahalla eli yön yli ilman iltapalaa. Joskus olen saattanut joutua olemaan töissä 10-12h syömättä. Kyllä sen kestää mutta ei se helppoa ole :/
Tulee nälkä ja pahalle tuulelle.. Viime lauantaina menin töihin yhdeksi ja pääsin syömään vasta hieman ennen iltayhdeksää. Hitsit mulla oli heikko olo ja vanne kiristi päätä. Töitä ennen olin syönyt vain aamupuuron.
Mieheni onkin täysin toista maata. Hän voi olla koko päivän syömättä eikä edes huomaa asiaa..
Tulee nälkä ja pahalle tuulelle.. Viime lauantaina menin töihin yhdeksi ja pääsin syömään vasta hieman ennen iltayhdeksää. Hitsit mulla oli heikko olo ja vanne kiristi päätä. Töitä ennen olin syönyt vain aamupuuron.
Mieheni onkin täysin toista maata. Hän voi olla koko päivän syömättä eikä edes huomaa asiaa..
Ei ole edes tervettä olla syömättä pitkiä aikoja.
Elin pahinpana aikana varmaan puoli vuotta kolmella omenalla ja paketillisella paussikeksejä viikossa. Näihin mahtui sellasia 5 päivän vesipaastoputkia.
Mutta ns. terveinä aikoina ei oo kyllä kalorittomia päiviä ollut. Aina vähintään mehuja juonut jos ei oo muuta pystynyt.