Olen yrittänyt laihtua anoreksialla tai bulimialla, mutta en ole pystynyt.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen 23w
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen 23w

Vieras
Tiedetään, ei ole terveellistä hommaa, mutta olen muutamaan otteeseen yrittänyt olla syömättä, mutta en pysty. Pisin aika mitä pystyin oli vajaa vuorokausi, mutta sen jälkeen ahdoin itseni täyteen ruokaa enkä pystynyt olemaan syömättä.

Kokeilin myös muutaman kerran bulimiaa, eli että oksentaisin ruuan syötyäni sen, mutta en pystynyt.

Ketuttaa kun ylimääräistä massaa on yli 20 kiloa, mutta en pysty olemaan syömättä vaan paino vaan nousee...

Vähäx oon luuseri hei ku et ees tohon pysty!!!11

ps. Anoreksia ei tarkoita syömättömyyttä eikä bulimia oksentamista vaan kumpikin ovat SAIRAUKSIA joihin liittyy esim. syömättömyys tai oksentaminen

Voi hyvä lapsi. Googleta ensin niin tiedät mtä käyttämäsi termit tarkoittavat. Sen jälkeen voisit jutella öätisi tai psykologin tai jonkun muun turvallisen aikuisen kanssa. Laitat elämäntavat kuntoon ja alat harrastaa liikuntaa säännöllisesti. Kyllä se siitä!

Olen vakavissani yrittänyt mutta en ole pystynyt. Koska asun yksin, minun olisi helppo toteuttaa syömisiäni kuten lystään, mutta aina ne jalat suuntaa jääkaapille.

Kerran heitin kaikki ruuat roskiin, mutta nälkä oli niin kova että tein sitten itselleni kaurapuuroa kun mitään muuta ei löytynyt kaapista.

juuh, anoreksia ja bulimia on kuitenkin vakavia sairauksia eikä sitä vaan yhtäkkiä pysty päättämään että nyt mulla on anoreksia enkä syö.. vähä sama kun et sä pysty päättään että nyt mulla on syöpä!!

jaaha, 18-v tytön virtsavaivat taisi parantua sopivasti ennen pääsiäistä ja keuhkonsiirtojonoonkaan ei vissiin eilen otettu, niin jos tänään provohomma tärppäisi tätä kautta. psykiatrian poliklinikka taitaisi olla sopivampi osoite, jos huomiohakuisuus on noin pahaksi päässyt. ja jos ei anoreksia ja bulimia nappaa, niin aina on jäljellä tuo munchhausen.

Yhteistyössä