G: Parasta puolisossasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parasta puolisossa ?
miun miehessä on niin monta hyvää puolta.
miun mies on rakastava, ihana, luotettava, uskollinen, intohimoinen, hellä,tukeva
ja kuunteleva
mies joka puhuu,panee ja pussaa:D ja osaa ottaa huomioon.
Niin ja huumorintajua löytyy ja mies tekee hyvää ruokaa ja herkullisia sämpylöitä. :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24664043:
no ei tärkein , mut on se silti kiva juttu :D osaahan se olla hellä ja huomaavainen ja lässynlää :heart:

Huomaavainen? Miten mä muistelin että sun mies oli se tapaus, joka päivät pääksytysten lojui pelaamassa pleikkarilla/koneella?

[QUOTE="eee";24664082]Huomaavainen? Miten mä muistelin että sun mies oli se tapaus, joka päivät pääksytysten lojui pelaamassa pleikkarilla/koneella?[/QUOTE]
ennen juu-mutta eipä ole sen koommin enää pelaillut...

Se on hauska, jaksaa aina jutella jos mun mieltä painaa joku, ahkera, hyvä isä ja paras rakastaja joka mulla on koskaan ollut. Lisäksi se on tosi hellyyttävä, ja hauskan näköinenkin.

Ajankäyttö ja muutenkin yleinen elämän asioiden tärkeysjärjestys.

Eli minä ja muksut ollaan hälle tärkeämpiä kuin autonrämät, pyssyt ja elukoijen mehtuu tai jalkapallo tai joku muu kaiken vapaa-ajan syövä harrastaminen.

Mieheni ottaa minut ja vauvan huomioon arkipäivän päätöksissä, joita hän tekee. Hän tekee paljon asioita meidän eteen kotona. Ei aina muista kertoa rakastavansa, mutta osoittaa sen muilla tavoilla. Rehellinen ja mahtava huumorintaju. Tekee kaikkensa niiden eteen joista välittää.

Yhteistyössä