V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27840568:käviskö parin päivän kuluttua uudestaan tuo äänestys. saisin helposti enemmän kannatusta tuossa ajassa.![]()
mitä vittua:O
mun elämällä ei varmaan oo enään mitään merkitystä... pohja kokonaan pois kaikesta merkittävästä....sniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiif..............No sanos muuta. Ethän sä oo ees yhtään ärsyttävä..:O
(enkä ees vittuile nyt)
mun elämällä ei varmaan oo enään mitään merkitystä... pohja kokonaan pois kaikesta merkittävästä....sniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiif..............
opcorn:
mun elämällä ei varmaan oo enään mitään merkitystä... pohja kokonaan pois kaikesta merkittävästä....sniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiif..............
opcorn:
Minä yritin kyllä päästä mukaan, mutta myöhästyin startista.
Kaikki paikat olivat menneet jo. (Tai sitten nuo vain pelkäsivät kilpailua, kun tiesivät että voittaisin.)
Minä yritin kyllä päästä mukaan, mutta myöhästyin startista.
Kaikki paikat olivat menneet jo. (Tai sitten nuo vain pelkäsivät kilpailua, kun tiesivät että voittaisin.)