Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27840568:käviskö parin päivän kuluttua uudestaan tuo äänestys. saisin helposti enemmän kannatusta tuossa ajassa.
No sanos muuta. Ethän sä oo ees yhtään ärsyttävä..:Omitä vittua:O
mun elämällä ei varmaan oo enään mitään merkitystä... pohja kokonaan pois kaikesta merkittävästä....sniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiif..............No sanos muuta. Ethän sä oo ees yhtään ärsyttävä..:O
(enkä ees vittuile nyt)
Heeeeiii, älä välitä...iiiso hali:hug::heart:mun elämällä ei varmaan oo enään mitään merkitystä... pohja kokonaan pois kaikesta merkittävästä....sniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiif..............
opcorn:
ahamun elämällä ei varmaan oo enään mitään merkitystä... pohja kokonaan pois kaikesta merkittävästä....sniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiif..............
opcorn:
Minä yritin kyllä päästä mukaan, mutta myöhästyin startista.
Kaikki paikat olivat menneet jo. (Tai sitten nuo vain pelkäsivät kilpailua, kun tiesivät että voittaisin. )
Menepä sinä inhottava ihminen vaan pesemään mummosloggejasi!Minä yritin kyllä päästä mukaan, mutta myöhästyin startista.
Kaikki paikat olivat menneet jo. (Tai sitten nuo vain pelkäsivät kilpailua, kun tiesivät että voittaisin. )