G: Palstan ärsyttävin?

G: Palstan Ärsyttävin?

• päätön

Ääniä: 4 10,3%
  • Äkäinen Hra Majuri

Ääniä: 10 25,6%
  • Tiiru

Ääniä: 2 5,1%
  • Ken guru

• Minni:)

Ääniä: 3 7,7%
  • Trueblood

• Birgitte

• Tepadj

Ääniä: 7 17,9%
  • Moona81

• Rops

Ääniä: 1 2,6%
  • Lucifer

Ääniä: 9 23,1%
  • MyDream_

Ääniä: 0 0,0%
  • Rätti Väsynyt

• ruutiukko

• Minerwa McGarmiva

• Äänestäjiä yhteensä
    39
"vieras"
Mummeliisa on veemäinen ihminen. Hänen tuttavanaan en halunnut olla blogissa, enkä missään nimessä ainakaan kuvissa. Mummeli kielsi tuntemasta minua ja ihmetteli suunnattomasti, MIKSI en halua tulla nettijulkkikseksi.

Yritin vielä kiriä omalla äänelläni, mutta niinkö tässä kuitenkin kävi, että jäin viimeisten joukkoon. On sentään joku muukin ystävällisesti minua äänestänyt :D Pitäisikö viheltää peli poikki jo nyt vai odotatko huomiseen? Jos ei vielä puhalleta poikki, alan kyllä ärsyttämään teitä ihan olan takaa.

[QUOTE="Vieras";27842416]Höh, mummeliisa ja tytsi puuttuu, en äänestä![/QUOTE]

Minä yritin kyllä päästä mukaan, mutta myöhästyin startista.
Kaikki paikat olivat menneet jo. (Tai sitten nuo vain pelkäsivät kilpailua, kun tiesivät että voittaisin. ;) )

hurr
[QUOTE="höh";27840684]Miksii Lucifer on saanut noin paljon ääniä? Ei se mun mielestä ole ärsyttävä, en ainakaan muista sen sanoneen mitään erityisen ärsyttävää tai että olisi edes vittuillut?[/QUOTE]

Ehkä on lukihäiriöiset liikkeellä ja lukivat sen Lunaticiksi.

... tosin niin minäkin luin kun nopeasti silmäilin läpi tuon listan :D Johtunee siitä että Lunatic on tuttu nikki, Lucifer ei.

"Tuttis"
Mukaan tarvittais rollolainen, Milanna, tatuoitu jätkä?? ;) noissa ei nyt oikein ärsyttäviä ole. Ei edes lucifer, joka usein on erimieltä kuin minä :D Majurin äkäilyille olen suht immuuni.

Yhteistyössä