Tokmannilta kävin hakee kolmet liivit 7 euroon...Alkuperäinen kirjoittaja ok:Mistä te löydätte noin halpoja rintsikoita?
No juu ei, töissä mulla ei todellakaan ole edes 60? arvosta vaatteita päälläAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Olen nyt töissä, osa teistä selkeästi ei nyt ole töissä
Alkuperäinen kirjoittaja meah:No juu ei, töissä mulla ei todellakaan ole edes 60? arvosta vaatteita päälläAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Olen nyt töissä, osa teistä selkeästi ei nyt ole töissä
(Jos ei sää ole sellainen, että tarvii laittaa se kelin kestävä ulkopuku...)
Totta, on erilaisia työasujaAlkuperäinen kirjoittaja meah:No juu ei, töissä mulla ei todellakaan ole edes 60? arvosta vaatteita päälläAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Olen nyt töissä, osa teistä selkeästi ei nyt ole töissä
(Jos ei sää ole sellainen, että tarvii laittaa se kelin kestävä ulkopuku...)
Höpöhöpö, todellakin olen töissä, vieläpä asiakaspalvelu-sellaisessa. Ja hyvin tässä menee rennommatkin vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Olen nyt töissä, osa teistä selkeästi ei nyt ole töissä
Vielä: en mä kyllä pankissa kehtaisi olla töissä näissä kuteissaAlkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Höpöhöpö, todellakin olen töissä, vieläpä asiakaspalvelu-sellaisessa. Ja hyvin tässä menee rennommatkin vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Olen nyt töissä, osa teistä selkeästi ei nyt ole töissä
Jos joutuu kalliita kuteita ostamaan, niin se taitaa olla ammatinvalintakysymys