G: Paljon maksaa päälläsi oleva asu?

  • Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti
Tuulipuvunhousut 20? (puku alesta n. 40)
Sukat, ei tietoa
Imetysliivit 24,90?
Onlyn toppi 14,95..
alushousujen hinnastakaan ei tietoa..


Juu ei miehellä ole tietoa mitä mun vaatteet maksaa ja niin kauan kun rahaa kuitenkin riittää kaikkeen tarpeelliseen ei kuulu hälle, eikä ole valittamisen aihetta..
 
mie:)
jaa-a.. micks:n ale rekistä turkoosi college takki 15?, micks:n ale rekistä turkoosi reisipitunen toppi 5?, hm:n mustat lökökotihousut (hinnasta ei hajuakaan.. ostettu pari vuotta sitte ku odotin kuopusta) alusvaatteet n. 30?.. sukat ja villasukat ko varpaita paleloo;)
 
Lippis, 3,50?
Fleece, 10?
Neuletakki, 16?
Pitkähihainen t-paita, 7?
Mammafarkut, 30?
Alusvaatteet, 25?
Villasukat, priceless.

Hinnat noin, mutta alle satasen menee reippaasti.
En mä hevonpaskaa lappaessa ja lapsia hoitaessa, varsinkaan hyvällä kelillä, tarvitse tai haluakaan päälleni mitään tämän kalliimpaa.
 
ennestäänharmaa
T-paita 5 eeroo ja Lidlin ekopuuvillaa.
Villasukat vähän kalliimmat kuin paita, eli kallis nainen minäkin.

Sanoisin ap:n miehelle mielelläni jotain kontrolloimisesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olen nyt töissä, osa teistä selkeästi ei nyt ole töissä ;)
No juu ei, töissä mulla ei todellakaan ole edes 60? arvosta vaatteita päällä :eek:
(Jos ei sää ole sellainen, että tarvii laittaa se kelin kestävä ulkopuku...)
 
onnikeiju
Onko teillä kylmä kotona, kun olette fleecet päällä??

Mulla toppi JC 10e, Reebokin jumppishousut 30e sukat lahjaksi saatu, pikkarit 15e. Rintsikat riisuin just, kun kiristäää :) Eli 55e, ei paha..
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olen nyt töissä, osa teistä selkeästi ei nyt ole töissä ;)
No juu ei, töissä mulla ei todellakaan ole edes 60? arvosta vaatteita päällä :eek:
(Jos ei sää ole sellainen, että tarvii laittaa se kelin kestävä ulkopuku...)

Jos mä olisin töissä nii mun vaatetus maksais alusvaatteet+kengät.. eli halvemmaksi melkein tulis ku kotioloissa olevat vaatteet..
 
Housut sain kaverilta eli 0 e, paita alesta 12 e, sukat ehkä 15 vuotta vanhat mutta ehjät :D Rintsikat oli puoleen hintaan 22 e, pikkuhousut alesta ehkä 1,50. Ihanan kallista B) Täyteen hintaan en tapaa ostaa nykyään enää juuri mitään muuta kuin ehkä sukkahousuja marketista, kyttäilen kaikkia ostoksia niin kauan että saan jotenkin keploteltua halvemmalla. Kengätkin jostain alen loppurysäyksestä tai huutiksesta.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olen nyt töissä, osa teistä selkeästi ei nyt ole töissä ;)
Höpöhöpö, todellakin olen töissä, vieläpä asiakaspalvelu-sellaisessa. Ja hyvin tässä menee rennommatkin vaatteet.
Jos joutuu kalliita kuteita ostamaan, niin se taitaa olla ammatinvalintakysymys :)
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olen nyt töissä, osa teistä selkeästi ei nyt ole töissä ;)
Höpöhöpö, todellakin olen töissä, vieläpä asiakaspalvelu-sellaisessa. Ja hyvin tässä menee rennommatkin vaatteet.
Jos joutuu kalliita kuteita ostamaan, niin se taitaa olla ammatinvalintakysymys :)
Vielä: en mä kyllä pankissa kehtaisi olla töissä näissä kuteissa :LOL:
 

Yhteistyössä