G: Paljon maksaa päälläsi oleva asu?

  • Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Paita oisko ollu kappahlilta joku 7,95 alennuksesta, legginsit n.8? lindexin alesta, sukat varmaan n.2?, kiroileva siili-pikkarit (ihqut :D ) 6,90? prismasta ja rintsikat varmaan joku 5? evitan alusasupaketista, eli mitäs noist sit tulee ööö... n. 30? kaiket :D
 
gg
töissä olen nyt ja päällä rintsikat 60?,alushousut 10?, sukat 3?,suorat housut alesta 35?,nilkkurit 60?,toppi 10?, paitapusero 50?, kunhan pääsen kotiin vedän päälle vanhat collegehousut ja fleecetakin
 
Mä olen himassa nyt ja päällä Henkkamaukan mustat mikroshortsit ja musta toppi. Hintaa näillä rytkyillä ehkä sen 20e. Niin ja toki mulla on alusvaatteet (ritsikat ja alushousut) niillä hintaa about 40e.
 
Jos nyt en ihan vituilleen arvaa, ni

työkengät, Crocsit 39,90
farkut, Henkkamaukka, 39,90
alushousut max. 10 e
sukat max. 8 e
rintaliivit muistaakseni 24,90 e (Lindex)
työpaidan hintaa en tiedä, työnantaja maksaa. Varmaan jonku 20-30 euroa.
 
mina
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja mina:
kotona olen ja odotan kaveria kahville
alusvaatteet 90
farkut 160
kauluspaita 220
kengat 180
vyo 60
sukat 4
lisaksi silmalasit ja korut... useampi tuhat euroa


Joo,aika rennon kuulloista ;)
hahahhaaa !!! nakisit mun miehen - silla on aina puku paalla. keilaamaankin meneen kauluspaidassa.. revi siita sitten :)
 
humbe
no tuota...oisko jotku 4e alkkarit...varmaan 10e rintsikat...sitten eilen ostettu 9,95? t-paita jonka alla samanhintanen toppi ja päällä villatakki varmaan 19,95, levikset, jotka makso 79? ja sukat varmaan 4e ja kengät 90? ja istten rannekorut 5e. ja huivi muistaakseni 5e. eli tulisko tosta sitten semmonen vajaa 250egee yhteensä
 
halpa on hyvää
n. 15 euroa. Kaikki muut kirpparilta (edc paita 3 e, veromodan huppari 2 e, onlyn housut 3e), paitsi halpis urheilutoppi (poistomyynnistä 3e),pikkarit alesta (2e) ja sukat 1.50e
 

Yhteistyössä