G: Paljon maksaa päälläsi oleva asu?

  • Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Housut sain kaverilta eli 0 e, paita alesta 12 e, sukat ehkä 15 vuotta vanhat mutta ehjät :D Rintsikat oli puoleen hintaan 22 e, pikkuhousut alesta ehkä 1,50. Ihanan kallista B) Täyteen hintaan en tapaa ostaa nykyään enää juuri mitään muuta kuin ehkä sukkahousuja marketista, kyttäilen kaikkia ostoksia niin kauan että saan jotenkin keploteltua halvemmalla. Kengätkin jostain alen loppurysäyksestä tai huutiksesta.
Niin ja töissä voin pukeutua ihan miten vain, kunhan on pukeissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Tuulipuvunhousut 20? (puku alesta n. 40)
Sukat, ei tietoa
Imetysliivit 24,90?
Onlyn toppi 14,95..
alushousujen hinnastakaan ei tietoa..


Juu ei miehellä ole tietoa mitä mun vaatteet maksaa ja niin kauan kun rahaa kuitenkin riittää kaikkeen tarpeelliseen ei kuulu hälle, eikä ole valittamisen aihetta..
Niin juu.. Alushousut ja sukat ostettu vuonna papu, imetysliivit ostettu -08, tuulipuku joskus 4 vuotta sitten ja topin ostin nyt kuopuksen ristiäisiä varten.. ja onhan mulla sitte kestoliivinsuojat, n. 2?/pari.. :D Eli en juuri vaatteita ostele.. :whistle:
 
TilkkuTyttö
Mun miehen mielestä hänen vaimollaan pitää olla kauniita ja hyvänlaatuisia vaatteita hinnasta välittämättä :D

Nyt on pellavaliivi (20e), t-paita (ehkä 10e) ja legginssit (5e?) ja alusvaatteet.
Eli rennot kotivaatteet.
 
Mulla on päällä 8 vuotta vanha henkkamaukan collegetakki, arvosta en muista yhtään, oliskohan kympin maksanut silloin.
Siskolta saadut farkut, paikattu jo kertaalleen, mahtuu mulle, ei hälle :D
Ja iskän trasselipussista nyysitty ihan hyväkuntoinen trikoomekko :D
Oli saanut naapurilta lahjoituksena pajalle ja minähän käyn sen aina läpi että löytyykö aarteita..... :whistle:

Pikkuhousut taitaa olla kalliimmasta päästä ja ovat maksaneet varmaan peräti vitosen verran...
 
Sanna
Mainos t-paita 0?, farkut 50?, sukat+pikkarit+rintsikat yht. n. 30? ja tosiaan jos mulla olis jotain tärkeempää menoa, juhliin tai tärkeisiin työtilaisuuksiin helposti voisin pukeutua 400euroa maksavaan kokonaisuuteen!
 
Lötköt trikoohousut maksoi vuosia sitten "paljon", lähes 50 euroa mutta ovat kyllä hintansa väärtit, siis kotihousuna. Paita Henkalta ja maukalta reippaan 10 euroa, alusvaatteiden hintaa en muista ja villasukat mummon kutomat.
 
No hitsi, H&M:n t-paita, olisko ollut 6,90 ? ja samasta paikasta velour-housut 19,90 ?. Alushousuista ja sukista en osaa sanoa, varmasti alle 10 ? yhteensä ja rinsikat tais olla peräti 29 ?:n hintaiset.

Aika halvalla menee tänään :).
 
Dina
Koko tämänhetkinen asukokonaisuus alusvaatteista lähtien on maksanut varmaan 15?

Farkut kirpparilta muistaakseni 5? verran, paita samaten kirpparilta muistaakseni 2?
Rintsikat alennuksesta 5? ja alushousut seppälän alennuslaarista 2?

Enkä koskaan näytä miltään ryysyrannan emännältä, kirppareilta ja alennuksista saa yllättävän hyvää tavaraa.
 
pat
Housut 15 euroa (melkein uudet H&M äitiyscolleget)
Toppi ja pitkähihainen paita peruja serkun vaatekaapista
Itse tehdyt villasukat jämälangoista
Rintsikat taisivat maksaa joskus pari vuotta sitten likemmäs 40 euroa
Alkkarit 2,5 euroa.


Mutta jos olis kotivaatteiden sijasta työvaatteet päälle niin niillä ois sitten hintaa reilusti enemmän...
 
jaa
Suurinpiirtein jotain tätä luokkaa:
farkut 30e
sukat 2e
t-paita 15e
alushousut 5e
rintsikat 60e
yhteensä 112e
Oho, en ois kyllä uskonut, että nää rääsytkin menee noin kalliksi...
 

Yhteistyössä