G: Orgasmista :D

Yksi ilta meinas tulla kriisi, kun seksin aloittamisen jälkeen en saanutkaan orgasmia tavalliseen tapaan minuutissa, vaan siihen meni tuplasti se aika. Ihmettelin miehelle että onkohan nyt joku vika kun kesti noin kauan saada homma pulkkaan..

Se repes nauraan ja kertoi ettei naiset yleensä saa minuutissa. Pitääkö tää paikkansa? En oo pahemmin kysellyt kamuilta, oon vaan kuvitellut et me kaikki saadaan heti ja helposti.

Mites teillä? Auttakaas mua vähän hahmottaan että kuinka tää homma oikeesti menee..
 
Rukoilijasirkka
No, kyllähän sen joskus minuutissakin saa, mutta mukavempi sitä on vähän lykätä, mielestäni, kun olen kertalaukeava.

Ollaan kyllä onnekkaita, ap, nimittäin ei taida olla mitään harvinaista, että orgasmin saaminen ylipäänsä yhdynnässä on hankala juttu joillekin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllähän jokainen nainen itse tietää miten laukeaa, ei siihen muiden kanssa vertailut auta.
Sori mut mua kävi kiinnostaan miten muut naiset toimii :D Ei tässä sen kummempaa.
:eek: ei voi mitään mut silti mua ihmetyttää, että nainen tietää noin vähän orgasmeista.
 
TuhmaHauva
Minä saan tietyssä asennossa ja tietyllä vireellä. En aina pelkästä "jyystöstä" :D

Kaveri ei oo saanu koskaan, ei edes itsekseen, orgasmia... :(

Meitä on todella monenlaisia laukeajia...
 
vieras
Pakon edestä oot oppinu laukeemaan minuutissa kun mies on minuuttikikkeli?? Mä varmaan pystyisin tulemaan ihan tosi nopeasti, mut kyllä mä haluan seksistä nauttia kauemmin kuin minuutin ja itse asiassa aina vähän viivytän orkkua, en anna sen tulla heti kun olis tulossa..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
En mä osaa laittaa ruokaakaan :D

On taas monia muita asioita mitä mä osaan ja tiedän, orgasmi ja puuro ei satu niihin kuulumaan :xmas:
No lue vaikka tämä artikkeli, siinä on kolme osaa. Olisin voinut luulla, et seksuaalisesti aktiivinen ihminen tietäis mitkä asiat vaikuttaa omaan laukeamiseen tapahtui se sit miehen kanssa tai itsetuotettuna ja sitä kautta vois sit peilata muiden naisten kokemuksiin.

http://www.mtv3.fi/helmi2005/hyvinvointi/artikkeli.shtml/455594?hyvinvointi-olen_nainen-orgasmi
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakon edestä oot oppinu laukeemaan minuutissa kun mies on minuuttikikkeli?? Mä varmaan pystyisin tulemaan ihan tosi nopeasti, mut kyllä mä haluan seksistä nauttia kauemmin kuin minuutin ja itse asiassa aina vähän viivytän orkkua, en anna sen tulla heti kun olis tulossa..
:LOL: Ootko kuullut että nainen saa monesti? Jos ekan saa minuutissa niin toista jaksaa jo pidätellä..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Yksin ollessa kai kaikki on nopeampia, kuin miehen kanssa, olettaisin.
Toi on kyllä kanssa totta, keskimäärin 15 sekuntia vie aikaa :D
Hyvähän se on, että se toimii. :xmas: Suurimmalla osala naisista ei varmana toimi ihan noin.
 
vieras
Sillä on suuri merkitys ainakin omalla kohdalla, et miten kiihoittunut on eli miten paljon olen aivoiltani latautunut tilanteeseen. Kiihoittuneena ja asiaa etukäteen jo fantasioineena laukean nopeasti. Jos ajatukset harhailee niin laukeamiseen menee kauemmin, enkä aina edes saa orgasmia yhdynnässä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakon edestä oot oppinu laukeemaan minuutissa kun mies on minuuttikikkeli?? Mä varmaan pystyisin tulemaan ihan tosi nopeasti, mut kyllä mä haluan seksistä nauttia kauemmin kuin minuutin ja itse asiassa aina vähän viivytän orkkua, en anna sen tulla heti kun olis tulossa..
:LOL: Ootko kuullut että nainen saa monesti? Jos ekan saa minuutissa niin toista jaksaa jo pidätellä..
Jotkut saa monesti. Mä saan kerran, jonka jälkeen olen ihan ähkyt, eikä tee mieli enää. En tiedä mistä johtuu, mutta tuntuisi rasittavalta ajatukselta saada monta kertaa, ikäänkuin joltain kidutukselta ja kauhealta koitokselta. :D
 
Sara
Mä en saa koskaan pelkässä yhdynnässä. Suuseksillä saan, mutta siihenkin menee aikaa, en oikeastaan osaa arvioida kauanko, ehkä 10-20 minuuttia. Muutaman kerran oon saanut itse klisseä hieromalla yhdynnän aikana, mutta aikaa siihenkin menee, viime aikoina en oo jostain syystä onnistunut siinäkään :( Mutta jos käytän yhdynnän aikana klissentäristäjää, niin ei mee mullakaan paljon minuuttia kauempaa orgasmiin :D

Saatko ap useamman orgasmin yhdynnän aikana?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakon edestä oot oppinu laukeemaan minuutissa kun mies on minuuttikikkeli?? Mä varmaan pystyisin tulemaan ihan tosi nopeasti, mut kyllä mä haluan seksistä nauttia kauemmin kuin minuutin ja itse asiassa aina vähän viivytän orkkua, en anna sen tulla heti kun olis tulossa..
:LOL: Ootko kuullut että nainen saa monesti? Jos ekan saa minuutissa niin toista jaksaa jo pidätellä..
Ootko kuullut että nainen VOI SAADA monesti ? Suurin osa kuitenkaan ei saa.
 

Yhteistyössä