G: Orgasmista :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Saatko ap useamman orgasmin yhdynnän aikana?
Joo, 2-3. Tää onkin jännä juttu, en oo ikinä juuri ajatusta tuhlannut koko asialle. Seksi on ollut vähän soutaminen, sen osaa vaikka ei oo tarvinnut opetella..

Mut nyt mä alan arvostaa tätä "kykyä", kun se kerran ei olekaan niin itsestäänselvyys :/
 
Sara
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Saatko ap useamman orgasmin yhdynnän aikana?
Joo, 2-3. Tää onkin jännä juttu, en oo ikinä juuri ajatusta tuhlannut koko asialle. Seksi on ollut vähän soutaminen, sen osaa vaikka ei oo tarvinnut opetella..

Mut nyt mä alan arvostaa tätä "kykyä", kun se kerran ei olekaan niin itsestäänselvyys :/
Juu arvosta ihmeessä, mä oon kade :D
 
Ksantippa S.
Mä olen varmaan nopeanpuoleinen, ehkä noin viisi minuuttia menee. Ja jos olen hyvin levännyt ja mies jaksaa punnertaa, niin sitten tulee toinen ja kolmas ja ehkä neljäs... Mutta kyllä se jossakin vaiheessa menee sinne kidutuksen puolelle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotkut naiset ejakuloi jotkut saa peräkkäisiä. Itse saan yhden ja sit ei huvita jyystää enää.
Nii, eikö tuukkin semmonen tavallaan ähky olo siitä?
Tulee semmonen olo, joo voisitko jo lopettaa. Eli jonkinlaiseksi ähkyksi sitä vois kyl kutsua.
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Tuli mieleen, että ootko kokeillut koskaan saatko ihan vain jumppaamalla alapään lihaksia? Jotkut kuulemma saa niinkin, jos on orgasmiherkkä tyyppi.
Alapääjumpalla tulee ainakin mulle vaan semmoisia "säpsyjä". Eli lihakset nytkähtelee kuin o:ssa, mutta puuttuu se taivaitten aukeaminen.
 
Foortti harmaana
Mä saan kaikkee:
Useita, peräkkäisiä, ejakuloin, saan heti noin 1s jos on oikeen "himokas olo" tai sitte kestää jotain minuutteja, jos päässä on joku "arkiongelma".

Yleensä saan keskimäärin noin 4-7 orgasmia per hommeli =)
 
vieras
1900-luvun vaihteeseen asti oltiin pitkälti sitä mieltä, että haluton nainen on ainoa oikea nainen. Frigiditeetti ja anorgasmia olivat terveitä piirteitä naisessa. 1882 kirjoitetussa lääketieteellisessä lausumassa väitettiin nyrkkisäännöksi sitä, että naisessa ei ole mitään seksuaaliseksi halukkuudeksi tulkittavaa. Mikäli nainen oli seksuaalisesti halukas, hän kärsi hysteriasta ,osa tuosta MTV 3 jutusta, hauska!
 
hmm ekaan menee ehkä 5-15 minuuttia riippuen paljolti siitä millä tuulella itte on ennen aloitusta sen jälkeen ei sitte kestä seuraavien tulo kauaakaan ja kyllä tiedän olevani onnekas kun sen helposti saan niin yksin kuin miehenikin kanssa

ja yleensä se eka on se isoin mikä on mun mielestä tylsää kun sen haluais viimeiseksi mut aina ei voi voittaa :whistle:
 
Q
Tämä kyllä ainakin minun kohdallani riippuu täysin, missä mielentilassa olen
ja olenko rakastunut tai ihastunut vastapuoleeni.
Yhdynnässä annan kaikkeni toiselle ja oma orgasmini jää täysin toispuoleiseksi.
Sen sijaan, kun harrastan sooloseksiä, aika vaihtelee 1min-20min.
 
Foortti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1900-luvun vaihteeseen asti oltiin pitkälti sitä mieltä, että haluton nainen on ainoa oikea nainen. Frigiditeetti ja anorgasmia olivat terveitä piirteitä naisessa. 1882 kirjoitetussa lääketieteellisessä lausumassa väitettiin nyrkkisäännöksi sitä, että naisessa ei ole mitään seksuaaliseksi halukkuudeksi tulkittavaa. Mikäli nainen oli seksuaalisesti halukas, hän kärsi hysteriasta ,osa tuosta MTV 3 jutusta, hauska!
Joo miksiköhän kohdunpoistoleikkaus on just hysterectomia...
;)
 
Foortti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1900-luvun vaihteeseen asti oltiin pitkälti sitä mieltä, että haluton nainen on ainoa oikea nainen. Frigiditeetti ja anorgasmia olivat terveitä piirteitä naisessa. 1882 kirjoitetussa lääketieteellisessä lausumassa väitettiin nyrkkisäännöksi sitä, että naisessa ei ole mitään seksuaaliseksi halukkuudeksi tulkittavaa. Mikäli nainen oli seksuaalisesti halukas, hän kärsi hysteriasta ,osa tuosta MTV 3 jutusta, hauska!
Joo miksiköhän kohdunpoistoleikkaus on hysterectomia...
;)
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1900-luvun vaihteeseen asti oltiin pitkälti sitä mieltä, että haluton nainen on ainoa oikea nainen. Frigiditeetti ja anorgasmia olivat terveitä piirteitä naisessa. 1882 kirjoitetussa lääketieteellisessä lausumassa väitettiin nyrkkisäännöksi sitä, että naisessa ei ole mitään seksuaaliseksi halukkuudeksi tulkittavaa. Mikäli nainen oli seksuaalisesti halukas, hän kärsi hysteriasta ,osa tuosta MTV 3 jutusta, hauska!
Tuo oli lääketieteen käsitys, kansa on aina tiennyt asian oikean laidan. Ken ei usko, voi käydä arkistoissa katselemassa sitä kansanperinnettä, jota ei ole eepoksiksi koottu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1900-luvun vaihteeseen asti oltiin pitkälti sitä mieltä, että haluton nainen on ainoa oikea nainen. Frigiditeetti ja anorgasmia olivat terveitä piirteitä naisessa. 1882 kirjoitetussa lääketieteellisessä lausumassa väitettiin nyrkkisäännöksi sitä, että naisessa ei ole mitään seksuaaliseksi halukkuudeksi tulkittavaa. Mikäli nainen oli seksuaalisesti halukas, hän kärsi hysteriasta ,osa tuosta MTV 3 jutusta, hauska!
Joo miksiköhän kohdunpoistoleikkaus on hysterectomia...
;)
Freud piti hysteriaa kohtuperäisenä sairautena.
 
sooloseksiä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saat varmaan orgasmin kireistä housuistakin, tai ainakin varsin herkältä klitorikselta toi sun omas kuulostaa.
kyse ei ole kuule klitoriksesta vaan siitä, että puristelemalla alapäätään saa oikein KUNNON orgasmin. siinä ei klitorikksella ole mitään tekemistä.
 

Yhteistyössä