on mulla muutama palstalainen fb:ssä, saa mut kyl lisätä jos sieltä löytää ja kaverilstalleen haluaa. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla on kyllä paljon plussalaisia kaverina fbssä, kun ovat tuttuja irl myös... =) mut ei lisä pahaa tekisi![]()
Just fb:tä selatessa mietin, että oletko ilmoittautunut powerin tapahtumaan siellä? Mä jo ilmoittauduin. Tiedä, vaikka nähtäis Oulussa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla on kyllä paljon plussalaisia kaverina fbssä, kun ovat tuttuja irl myös... =) mut ei lisä pahaa tekisi![]()
Just fb:tä selatessa mietin, että oletko ilmoittautunut powerin tapahtumaan siellä? Mä jo ilmoittauduin. Tiedä, vaikka nähtäis Oulussa. =)
pyydäs mut fb kaveriksi??löydätkö?
oliskin kiva törmätä siellä oulussa!
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla on kyllä paljon plussalaisia kaverina fbssä, kun ovat tuttuja irl myös... =) mut ei lisä pahaa tekisi![]()
Pyh, noin helppoa se on joillekkin :'( *kade*
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla on kyllä paljon plussalaisia kaverina fbssä, kun ovat tuttuja irl myös... =) mut ei lisä pahaa tekisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla on kyllä paljon plussalaisia kaverina fbssä, kun ovat tuttuja irl myös... =) mut ei lisä pahaa tekisi![]()
oli se meillekin aikanaan helppoa?? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla on kyllä paljon plussalaisia kaverina fbssä, kun ovat tuttuja irl myös... =) mut ei lisä pahaa tekisi![]()
oliskin kiva törmätä siellä oulussa! ja en löydä semmosta yhteisöä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla on kyllä paljon plussalaisia kaverina fbssä, kun ovat tuttuja irl myös... =) mut ei lisä pahaa tekisi![]()
Oli. nytkis vei ja mä vikisin :hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla on kyllä paljon plussalaisia kaverina fbssä, kun ovat tuttuja irl myös... =) mut ei lisä pahaa tekisi![]()
:kieh: :kieh: noin se mun mieskin sanoo, vaikka meni ihan toisin päin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla on kyllä paljon plussalaisia kaverina fbssä, kun ovat tuttuja irl myös... =) mut ei lisä pahaa tekisi![]()
:kieh: :kieh: noin se mun mieskin sanoo, vaikka meni ihan toisin päin :kieh:
Mä uskon :saint: (NOT!!!!)
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:En, ku mä haluan, että mulla on oieasti joku syy niihin FB-kavereihin. En tarvi 700 kaveria, joista tunnen 100, 60 oikeaa kaveria riittää oikein hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Miulla on aika monta palstalaista kamuna enkä varmasti kieltäydy jos joku miun kamuks haluaa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Tuli mieleen tuosta ketjusta?
Mulla ei ole kun pari![]()
muutamia on joita haluaisin mutta en kehtaa kysyä, ujo kun olen :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Tuli mieleen tuosta ketjusta?
Mulla ei ole kun pari![]()
muutamia on joita haluaisin mutta en kehtaa kysyä, ujo kun olen :ashamed:
esmes sut, mut ku oon niin saakelin ujo![]()