Kuinka moni kiroilee? Ja kiroileeko mies ja/tai lapset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Tuli tuosta "minkä tavan haluaisit itseltäsi pois" -ketjusta mieleen kun Mämmäm kiroilemisen mainitsi.

Mun on pakko tunnustaa kiroilevani, tosin harvoin lasten seurassa enkä ikinä töissä. :whistle: Mies kiroilee kans mutta varmaan vähemmän kuin minä (mä oon välillä kuin merimies ) . :ashamed: Lapset ei kiroile, esikoinen (7v ) on joskus ihan pienenä (1,5v ) tokassut että v.ttu mutta ei sen jälkeen kertaakaan ainakaan minun kuullen. :whistle:

Joskus kiroilen, lasten kuullen yritän olla kiroilematta.
Lapset ei kiroile, tyttö toki tietää kaikki rumat sanat muttei käytä niitä.
Mies ei kiroile, suomeksi ainakaan.

Valitettavasti mä kiroilen aina hermostuessani, eli usein :ashamed: ja Vähän muutenkin.
Mies kiroaa tosi harvoin.
Esikoinen joskus yrittää ja mediumi heti perässä. Mutta yleensä esikoinen sanoo mulle että "äiti puhuu rumia, hyi hyi" :ashamed:

meillä kiroilee myös mies olen kyllä maininnut asiasta ja sanonut että iteltäkin pitäs saada se tapa pois :ashamed: poika ei ihme kyllä kiroile. miehelle sanoin että pitäs vähentää tota kiroilua ettei tytön eka sana ois vaikka v*ttu :o

Mulla välillä lipsahtaa per**le lastenkin kuullen, onneksi aika harvoin. Töissä tai vanhempien ihmisten seurassa ei koskaan. Mies kiroilee suunnilleen saman verran, sukupuolisia nimityksiä meillä ei käytetä ollenkaan. Lapset ei kiroile lainkaan, ainakin sellaista viestiä olen saanut koulusta ja tarhasta, onneksi.

Mä olin maailman suurin kiroilija kotioloissa, mutta yksi pieni mies syntymällään sai sen minusta pois. Pojan aikana en siis kiroile ja muutenkin on kuulemma mun kiroilut vähentyneet huomattavasti. Mies kiroilee jonkun verran, poika ei ollenkaan.

Nykyään mä oon se joka huomauttelee muitten kiroilemisesta :ashamed: