G: Onko kuvassa oleva huone SINUN mielestäsi SIISTI vai SOTKUINEN?

Mun mielestäni kodissa saa näyttää siltä, että siellä eletään. :) Mulle koti ei ole mikään esittelypaikka, vaan sellainen jossa viihtyy niin mies kuin lapsetkin. Leluja ei tarvitse olla koko ajan keräämässä ja mies ja minä itse saamme rauhassa jättää kahvikupin pöydälle tai vaatteita sohvan selkänojalle...siivotaan sitten kun siltä tuntuu, mutta turha siitä siivouksesta on koko ajan stressiä ottaa - menee vain elämä hukkaan stressatessa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Niin ja siis tää ei nyt oo mikään "poseerattu" kuva, vaan nappasin ihan hetken mielijohteesta. Et ei oo mikään "onko hyvin siivottu" juttu. ;) Tossa on itseasiassa pureskeltu purkkaki vielä pöydällä... :ashamed:

Kuule, ihan on kivannäköistä, mielelläni tulisin tuonne kylään juuri tuohon, siellä lapset leikkis ja kissa kulkis, eikä oltais p-jäykkinä ettei vaan mihinkään jää sormenjälkiä. Teillä on oikein viihtyisää :hug: koti on elämistä varten.

Niin ja siis tää ei nyt oo mikään "poseerattu" kuva, vaan nappasin ihan hetken mielijohteesta. Et ei oo mikään "onko hyvin siivottu" juttu. ;) Tossa on itseasiassa pureskeltu purkkaki vielä pöydällä... :ashamed:

Minusta tuolta saa eläminen näyttääkkin.

Vastasin tuossa aiemmin että sotkuinen. Ajatuksena jos joku tulisi kylään niin näyttäisi sotkuiselta. Mutta päivän aikana kun lapset leikkii yms. niin näyttää ihan normilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
No ei ainakaan sotkuinen! Näyttää juuri siltä miltä pienen asunnon olkkari tuppaa näyttämään jos talossa on pieni lapsi.
Mutta mua kyllä ahdistaisi jos olkkarin ikkunasta ois samanlaiset näkymät mitä kuvassa :whistle:

Lähiö mikä lähiö... :| Meiltä näkee miehen veljelle sisään ja naapurissa (talossa joka jää just kuvan oikeelle puolelle) asuu se alaston nainen. :D |O

sotkuinen, muttei likainen, olen pahempiakin nähnyt (myös omassa kodissani =). Liikaa tavaraa, pinnat täynnä roinaa (hylly) ja huonekalut liian tiiviisti/liian paljon pienessä tilassa. Huonekalujen suhde huoneeseen huono, värit riitelevät, ei ole harmooninen. Lasten kamat leikin jäljiltä pois tai omaan leikkihuoneeseen.

Sotkuinen...

Itse tykkään, että tavarat on järjestyksessä, eikä missään loju mitään ns. ylimääräisiä tavaroita. Toki, kun lapsi leikkii, saa tavarat olla lattialla tms., mutta kun leikki on lopetettu siivotaan sotkut pois:)

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
No ei ainakaan sotkuinen! Näyttää juuri siltä miltä pienen asunnon olkkari tuppaa näyttämään jos talossa on pieni lapsi.
Mutta mua kyllä ahdistaisi jos olkkarin ikkunasta ois samanlaiset näkymät mitä kuvassa :whistle:

Lähiö mikä lähiö... :| Meiltä näkee miehen veljelle sisään ja naapurissa (talossa joka jää just kuvan oikeelle puolelle) asuu se alaston nainen. :D |O

Lähiöt on syvältä :snotty:
Meillä yhdessä kämpässä parveke oli noin 3 metrin päässä naapuritalon parvekkeesta ja TÄYSIN lasitettu :snotty:

Meillä on 3 alle 4v. lasta ja ikinä ei ole olkkari tuon näköinen! Sinne ei saa tuoda leluja ollenkaan, se on aikuisten tilaa.
Mutta ihan puhtaalle näyttää, itse vaan hermostuisin todella tuohon kaaokseen.

Alkuperäinen kirjoittaja mammax3:
Meillä on 3 alle 4v. lasta ja ikinä ei ole olkkari tuon näköinen! Sinne ei saa tuoda leluja ollenkaan, se on aikuisten tilaa.

:o Okei, jokainen tyylillään. Meillä pienten kanssa leikitään yhdessä olohuoneessa. No, ehkä meillä on vähän rennompi ote elämään. Meillä jokainen saa olla kotona kuin kodissaan, eikä ole erikseen mitään aikuisten tiloja, joissa ollaan pissi sukassa ettei mikään mene epäjärjestykseen.

Melko siisti. Huonekalujen päällä roikkuvat vaatteet eivät kuitenkaan näytä kovin hyvältä (niitten paikka olisi mahdollisesti pyykkikorissa) ja pöydällä on liikaa tavaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:

:o Okei, jokainen tyylillään. Meillä pienten kanssa leikitään yhdessä olohuoneessa. No, ehkä meillä on vähän rennompi ote elämään. Meillä jokainen saa olla kotona kuin kodissaan, eikä ole erikseen mitään aikuisten tiloja, joissa ollaan pissi sukassa ettei mikään mene epäjärjestykseen.

Olipas taas kohteliasta kommentointia |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sotkuinen, muttei likainen, olen pahempiakin nähnyt (myös omassa kodissani =). Liikaa tavaraa, pinnat täynnä roinaa (hylly) ja huonekalut liian tiiviisti/liian paljon pienessä tilassa. Huonekalujen suhde huoneeseen huono, värit riitelevät, ei ole harmooninen. Lasten kamat leikin jäljiltä pois tai omaan leikkihuoneeseen.

Piti ihan kuvasta vilasta ja se vääristää kyllä vähän. Ihan ok nää värit luonnossa on. :saint:

Huonekaluja on huoneeseen ahdettu kahden huoneen verran, pakon edessä. :/

Lasten huonetta ei ole, tää on se huone jossa leikitään. Ja leikit on siis vielä kesken, poika vaan kerkes konttaamaan pois kuvasta. :D

Meilläkin lelut päiväsaikaan olkkarissa sikinsokin mut sit ennen kun muksun laitan nukkumaan niin siistin paikat,en osaa muuten rauhoittua tv: katseluun jos jää tavarat levälleen.Eli ei tuo sotkuiselta näytä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Järjestyksessä jos lelut olisi paikoillaan. Kuitenkin siisti, kun ei näy mitään likaa ja roskia.

Tätä en ymmärrä. Jos ne lelut pitää olla aina paikoillaan niin eihän niillä voi leikkiä..?

Ei kai tässä väitettykään, että lelujen pitäisi olla aina paikallaan, ja että niillä ei saisi leikkiä. Se vaan on niin, että lelut hujan hajan ympäri huushollia luo epäjärjestystä. Sit kun ne kerää pois, on taas siistiä. Siis jos ei kerran näkyvää likaa ole.

No mut mulla ei kiristäkkään vanne päätä. :saint: Meillä otetaan rennosti. B)

Ja meillä ei IKINÄ missään tilanteessa rajotettais jotain tilaa vaan aikuisten tilaks! :o Me ollaan perhe ja siihen kuuluu myös lapset ja tää on meidän kaikkien yhteinen olohuone. :xmas:

Uusimmat

Yhteistyössä