V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja mammax3:Mutta siis meillä on kaapeissa lastenvaatteet värikoodattu, oikeasti
Ja tulen sairaaksi jos matto on rutussa!
Mä en nyt sano tätä riitaa haastaakseni, mut höllää vähän. Tollasessa kodissa ei kasva terveitä lapsia.Meillä on kaikilla kolmella sisaruksella vakavia psykkisiä ongelmia ja kaks kolmesta on jo yrittäny päästä hengestään... :/
Alkuperäinen kirjoittaja idu:Kas huomasin että meillä on samanlainen tuollainen soiva kirja vauvallaPidemmän päälle rasittava lelu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Mun mittapuulla täysi kaaos! Mä en kestäisi yhtään. Eikä noiden tavaroiden järjestäminen paljon auttaisi, kun kaapin päällinenkin täynnä kaiken näköistä "rojua"..
Mutta se, että meillä ei tuollaista ei voisi olla, niin ei tarkoita etteikö muilla.. Jos ei häiritse, niin.. hyvä niin.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Mun mittapuulla täysi kaaos! Mä en kestäisi yhtään. Eikä noiden tavaroiden järjestäminen paljon auttaisi, kun kaapin päällinenkin täynnä kaiken näköistä "rojua"..
Mutta se, että meillä ei tuollaista ei voisi olla, niin ei tarkoita etteikö muilla.. Jos ei häiritse, niin.. hyvä niin.
|O Ei siellä oo muuta rojua ku kolme viikkoa sitte kuollu kissanruoho ja kynsilakanpoistoaine (nostin vaan pois muksun ulottuvilta).![]()
Muoks. ja langaton hiiri ja jomo ice tuubi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Mun mittapuulla täysi kaaos! Mä en kestäisi yhtään. Eikä noiden tavaroiden järjestäminen paljon auttaisi, kun kaapin päällinenkin täynnä kaiken näköistä "rojua"..
|O Ei siellä oo muuta rojua ku kolme viikkoa sitte kuollu kissanruoho ja kynsilakanpoistoaine (nostin vaan pois muksun ulottuvilta).![]()
Muoks. ja langaton hiiri ja jomo ice tuubi.![]()
Trakoitin nyt lähinnä tuota kaikkea tavaraa, mitä tuolla kaapin päällä on.. Liikaa kaikkea.. Ei pahalla. Itse en kestä mitään tuollaista. Mutta niin kuin sanoin, jos ei teitä haittaa, niin se on hyvä. Eikä muokaan haittaa, kun kyse ei ole omasta kodista!![]()
Meillä ei kuunaan tuollaista voisi olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:näyttää sellaiselta että itelle riittää tuo siisteystaso mut jos vieraita olis tulossa kylään niin pikkusen järjestelisin.
Ihan normaali lapsiperheen sotku. Likaiselta ei näytä.