G: Onko kotisi juuri omantyylisesi?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Tyylikäs kokonaisuus, persoonallinen =) Kattolamppua ei kunnolla näkynyt kuvissa, mutta voisin kuvitella huoneeseen tällaisen:
06260-100ells_0871584.jpg
Mä näin tuon lampun vasta sitten, kun olin ehtinyt jo ostaa kattolampun :/ Toi laittamasi olisi ollut TÄYDELLINEN. Noh, ehkä keksin tolle nykyiselle jotain muuta käyttöä, kunhan pääsen alakertaa remontoimaan.

Siellä on nyt tämä
7011190.jpg

aika lailla. Talo on ihana, keittiö olis erilainen jos budjetti olis ollu suurempi, huonekalut on halpoja löytöjä vähän sieltä täältä, mut mieluinen koti meillä on, ja tuunaillaan sitä pikku hiljaa kun jotain keksitään ja löydetään. Nyt esim. oon aatellu et jos tuunais tuota keittiötä ja ostais sinne kaks lasiovea alumiinikehysovilla. (kröhöm muutettu ollaan uuteen kotiin helmikuussa). Mut aina on kiva tehdä pikku muutoksia, niin koti tuntuu uudelta. Lasten huoneisiin olen äärettömän tyytyväinen.

Ja keittiönoidan lipasto oli kyllä upea!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä näin tuon lampun vasta sitten, kun olin ehtinyt jo ostaa kattolampun :/ Toi laittamasi olisi ollut TÄYDELLINEN. Noh, ehkä keksin tolle nykyiselle jotain muuta käyttöä, kunhan pääsen alakertaa remontoimaan.

Jeps, tuo on hieno. Mä haluaisin tuon meidän olkkariin, mutta on liian kallis... :/ Mutta taidan mä ostaa tuollaisen itselleni vaikka sitten joululahjaksi, jos niitä silloin vielä on :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Jeps, tuo on hieno. Mä haluaisin tuon meidän olkkariin, mutta on liian kallis... :/ Mutta taidan mä ostaa tuollaisen itselleni vaikka sitten joululahjaksi, jos niitä silloin vielä on :whistle:
Mulla on alakerran remppa vielä aloittamatta ja suunnittelemattakin ja riippuu olohuoneen tulevasta sisustuksesta, josko vielä vaihtaisi tuon makkarin lampun.

Ei ole kyllä oikeen minkääntyylinen, kun ei koskaan oo varaa ostaa kunnon sohvaa ja tuo rumilus pilaa ihan kaiken. Nyt kyllä kun ostin uuden lampun ja uudet verhot (kirpparilta tietysti) niin olkkarin ilme muuttui aika kivaksi ja itseasiassa tuo sohva passaa niin hyvin verhoihin, että kelpaa kunnes löydän paremman.
Meillä on paljon ookoo yksityiskohtia, mutta niistä pitäis saada joku kokonaisuus..esim RAKASTAN meidän keittiön pöytää & tuoleja... Sitt kun saadaan se oikea koti, niin sisustan kunnolla, mutta ei tätä vuokrakaksiota oikein voi laittaa mieleisekseen kun on liian vähän tilaa ja liian paljon roinaa..

Juu onhan tämä mun näköinen. Makkari on vaalea. Ja aikas romanttinen. Vaalea ruusutikattu päiväpeitto ja söngyn päällä kukallisia tyynyjä ja valkolakattu lundia missä on tämä tietokone ja sen päällä laura ashleyn kukalliset hatturasiat. Vielä kun saisi tänne nätin lipaston minkä päällä olisi tv.

Olkkarissa on iso metallinen sohva missä runkopatja, metallinen musta kattokuunu ja tällä hetkellä metallinen kirjahylly jossa puuhyllyt. Toi hyllykkä menee parvekkeelle heti kun on varaa ostaa kunnon puinen hyllykkö http://www.koti-idea.fi/tuotteet/details.html?prod=MR056%20%20%20&a=s&mGrp=OLOHUONE

Matto on ikeasta 25? ja valkoinen kun en ole löytänyt mistään mieluisaa. Toisaa nyt kelvata siihen saakka, sitten viskaan ton roskiin. Olohuoneen pöytänä on rottinki arkku kun en ole vielä löytänyt mieluisaa puisena. Tai ole mutta silloin oli liikaa hintaa. Kukkapöytänä on mun isänisän tekemä puinen penkki, sopivasti kulunut.

Keittiön pöytä on pähkinän värinen ja puuta (pahuksen painava) ja jatkettava muuta keittiöön ei sitten mahdukkaan.

Paljon on vielä laitettavaa ja ostettavaa. Mutta pikkuhiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Keittiön pöytä on pähkinän värinen ja puuta (pahuksen painava) ja jatkettava muuta keittiöön ei sitten mahdukkaan.

.
Olenko istunut sen pöydän ääressä?

;)

No se tuli eilen. Pistettiin jalat paikoilleen ja hyvä että saatiin käännettyä se oikein päin.

On ihan kiva koti. Meidän näkönen. Tilaa toivosin lisää, mutta muuten oon ihan tyytyväinen. Ei tällä budjetilla ihmeitä loihdittas... Ei oo vieraita varten, vaan meille itelle sisustettu omituisine ratkaisuineen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
No se tuli eilen. Pistettiin jalat paikoilleen ja hyvä että saatiin käännettyä se oikein päin.
Eli et "perinyt" vanhemmiltasi =) Kunnon ruokapöytä on kyllä hyvä asia.

ne ei siitä luovu. Sisko kuulema antaa mun periä sen pöydän sitten joskus.

Pistin yv:tä.

On se. Kyllä tykkään meidän talosta ja sisustuksesta. Miehellä silmää ehdottaa jotakin ja mä sitten sanon hyväksynkö =)
Kyllä mä haaveilen itse rakennetusta hirsitalosta mutta mitä näihin puitteisiin voi tehdä niin todella tyytyväinen. mun koti :heart:

Toisinaan olen ja toisinaan en. Ollaan nyt tehty runsaasti uusia huonekaluhankintoja joten enemmän miellyttää kuin 1kk sitten. On mun näköinen asunto, mies ei ole tippaakaan kiinnostunut sisustamisesta joten sen jälkeä ei ole havaittavissa.

Sisustaminen on mun lempi puuhaa, siihen käytän suurinmanosan rahoistani.

Yhteistyössä