G: Onko kotisi juuri omantyylisesi?

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Ja minneköhän kirppikselle kannattaisi suunnata halpojen löytöjen toivossa? :whistle:
Toi on hankittu Vantaan Myyrmäestä Fida lähetyskirpputorilta. Musta pöytä on junnun vanha, alunperin sininen Ikean tietokonepöytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Katos vaan! Siellähän oli muitakin kuvia! Vitja mitkä verhot :p :p
Niinkin arkisesta paikasta kuin Eurokangas ostettu kangas :D Alle 12 euroa metri. Tänään kävin ostamassa aika päheet seinälampetit tuon mustan pöydän yläpuolelle, mutta tulin kotiin vasta klo 20 jälkeen enkä viitsi alkaa poraamaan seinää, kun seinän takana on pieniä lapsia. Huomenna sitten.

ei ole omantyyliseni, mieheni tyylinen kylläkin, se saamarin tyylipoliisi määrää kaikesta sisustamiseen liittyvästä täällä, mutta toisaalta mua ei kyllä vois vähempää kiinnostaakaan.

Me ollaan nyt reilu 2kk asuttu meidän uutta taloo ja kyllä on :p :p , just meidän näkönen. B)

No, huonekalujen osalta :x Jaa minkä huonekalujen. Olohuoneessa alakerrassa on 2 sohvaa, piano, 2 pientä rahia ja ei muuta. :laugh: Mattoo tai muutakaan ei oo varaa ostaa. Vanhat sohvat, 2kpl, melkein uudet oloh.pöytä ja tv-taso on ylkäkerran olohuoneessa.

Keskimmäisellä on "hoidossa" mun siskolta pöytä ja vaatekaappi ja ne on ihan karmeet siihen huoneeseen... Pakko on nyt tyytyä näihin, kun pee on aa. :/

Löytöjä on kiwa tehdä :D, Näyttää tosi kotoisalta muuten, tuo on ihana väri tuo musta ja tummanharmaa kun sitä on "liikaa" joka paikassa :D
Eurokangas yllättää aika hyvin, tänään sain yhteen calicomekkoon kangasta ostettua a la 5,90?/m. Oli tullut ameriiikan puuvillaa iso pöydällinen jos jonkinlaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tuo musta lamppu oli kanssa aika upea. Mistä löysit? Siis Keittiönoidalta kysyn.
Systeri oli käynyt 13 v tyttärensä kanssa Keskisellä ja lampun nähdessään kauhistellen sanonut, että kukahan muka tollasenkin ostaisi. Mihin rakas siskontyttöni vastasi "mun tätini" ja niin sisko osti sen mulle etukäteissynttärilahjaksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tuo musta lamppu oli kanssa aika upea. Mistä löysit? Siis Keittiönoidalta kysyn.
Systeri oli käynyt 13 v tyttärensä kanssa Keskisellä ja lampun nähdessään kauhistellen sanonut, että kukahan muka tollasenkin ostaisi. Mihin rakas siskontyttöni vastasi "mun tätini" ja niin sisko osti sen mulle etukäteissynttärilahjaksi :D

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Löytöjä on kiwa tehdä :D, Näyttää tosi kotoisalta muuten, tuo on ihana väri tuo musta ja tummanharmaa kun sitä on "liikaa" joka paikassa :D
Eurokangas yllättää aika hyvin, tänään sain yhteen calicomekkoon kangasta ostettua a la 5,90?/m. Oli tullut ameriiikan puuvillaa iso pöydällinen jos jonkinlaista.
Harmaa on mun lempivärini =) Ja mun makkarin ei kuulukaan olla paikka, jossa piristyy, vaan paikka, jossa alkaa nukuttamaan.Työhuone taas on melkein kokonaan hohtavan valkoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tässä...kuvien taso on mitä on, kun kiireessä ja huonolla valaistuksella niitä räpsin. Sänkypeitto on vielä ompelematta, lampetit kiinnittämättä seiniin jne, mutta esimakua tulevasta kuitenkin. Kas tässä
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/makkari.html

Tyylikäs kokonaisuus, persoonallinen =) Kattolamppua ei kunnolla näkynyt kuvissa, mutta voisin kuvitella huoneeseen tällaisen:
06260-100ells_0871584.jpg

Yhteistyössä