Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:On varmasti omannäköinen eikä tule muualla vastaan samaa tyyliä. Koti myös muuttuu jatkuvasti koska elämä on yhtä sisustamista ajan kanssa, edullisesti ja tarpeiden mukaan.
Tässä...kuvien taso on mitä on, kun kiireessä ja huonolla valaistuksella niitä räpsin. Sänkypeitto on vielä ompelematta, lampetit kiinnittämättä seiniin jne, mutta esimakua tulevasta kuitenkin. Kas tässäAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Yesh!! *Vauhtia junnu siihen toimintaan*!
Kahdeksan euroa =) Plus tietty maalit ja työ, mutta ei tossa nyt niin hirveä työ ollut.Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:KAHDEKSAN EUROA!?!?!? |O |O :'(
Tosi komea on, todella!
Juuri se =) Hioin ja maalasin, muuta ei tarvinnut.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Siis toi punainen maksoi 8????!!!
Tosi hieno!!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Juuri se =) Hioin ja maalasin, muuta ei tarvinnut.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Siis toi punainen maksoi 8????!!!
Tosi hieno!!
Toi on hankittu Vantaan Myyrmäestä Fida lähetyskirpputorilta. Musta pöytä on junnun vanha, alunperin sininen Ikean tietokonepöytä.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Ja minneköhän kirppikselle kannattaisi suunnata halpojen löytöjen toivossa?![]()
Niinkin arkisesta paikasta kuin Eurokangas ostettu kangasAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Katos vaan! Siellähän oli muitakin kuvia! Vitja mitkä verhot![]()
![]()
Systeri oli käynyt 13 v tyttärensä kanssa Keskisellä ja lampun nähdessään kauhistellen sanonut, että kukahan muka tollasenkin ostaisi. Mihin rakas siskontyttöni vastasi "mun tätini" ja niin sisko osti sen mulle etukäteissynttärilahjaksiAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tuo musta lamppu oli kanssa aika upea. Mistä löysit? Siis Keittiönoidalta kysyn.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Systeri oli käynyt 13 v tyttärensä kanssa Keskisellä ja lampun nähdessään kauhistellen sanonut, että kukahan muka tollasenkin ostaisi. Mihin rakas siskontyttöni vastasi "mun tätini" ja niin sisko osti sen mulle etukäteissynttärilahjaksiAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tuo musta lamppu oli kanssa aika upea. Mistä löysit? Siis Keittiönoidalta kysyn.![]()
Harmaa on mun lempivärini =) Ja mun makkarin ei kuulukaan olla paikka, jossa piristyy, vaan paikka, jossa alkaa nukuttamaan.Työhuone taas on melkein kokonaan hohtavan valkoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Löytöjä on kiwa tehdä, Näyttää tosi kotoisalta muuten, tuo on ihana väri tuo musta ja tummanharmaa kun sitä on "liikaa" joka paikassa
![]()
Eurokangas yllättää aika hyvin, tänään sain yhteen calicomekkoon kangasta ostettua a la 5,90?/m. Oli tullut ameriiikan puuvillaa iso pöydällinen jos jonkinlaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tässä...kuvien taso on mitä on, kun kiireessä ja huonolla valaistuksella niitä räpsin. Sänkypeitto on vielä ompelematta, lampetit kiinnittämättä seiniin jne, mutta esimakua tulevasta kuitenkin. Kas tässä
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/makkari.html