G: Onko kotisi juuri omantyylisesi?

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
Ootteko tyytyväinen kotinne sisustukseen?
minä olen hyvin pieneltä osin, harmittaa huonekalujen yhteensopimattomuus.
Toiveena on sellanen vanhantyylinen sisustus, nimenomaan puupintoja, EI muovia! Maanläheisiä materiaaleja ja värejä..
huoh.. koskakohan toteutuisi :/

No niin omantyylinen kuin se voi olla käytetyillä huonekaluilla vuokra-asunnossa. Mutta jos rahaa olis ja oma tupa niin :whistle: :whistle: Vaikka siltikään en välttämättä luopuisi tuosta n.30 vuotta vanhasta kirjahyllystä :D

Kyllä mä olen melkosen tyytyväinen. Ei kyllä huonekalut ja värit soinnu yks yhteen, mutta juuripa sen takia tämä onkin mun näkönen kämppä, eikä mikään huonekalukaupan kataloogin kuvatus. Noi kaks nojatuolia vois vaihtaa kyllä johonkin laiskanlinnaan, mutta kyllä mä tykkään silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No niin omantyylinen kuin se voi olla käytetyillä huonekaluilla vuokra-asunnossa. Mutta jos rahaa olis ja oma tupa niin :whistle: :whistle: Vaikka siltikään en välttämättä luopuisi tuosta n.30 vuotta vanhasta kirjahyllystä :D

vanha onkin monasti kauneinta ja kestävintä =)

On varmasti omannäköinen eikä tule muualla vastaan samaa tyyliä. Koti myös muuttuu jatkuvasti koska elämä on yhtä sisustamista ajan kanssa, edullisesti ja tarpeiden mukaan.

Joo ja en. Makuuhuoneeni alkaa olla niin täydellinen kuin olla voi...pari pientä juttua vielä. Mutta sen noitamaisemmaksi makuuhuone ei juuri enää voi tulla. Junnu kyllä ilmoitti rupeavansa gootiksi ja mä sanoin välittömästä, että makkareita en ainakaan vaihda :D Junnun huoneeseenkin olen oikein tyytyväinen, kunnan army-meininki. Kunhan saan nämä muut rempattua ja sisustettua, niin eiköhän tämä ole erittäin omantyyliseni. Ens kesänä laitetaan vielä pihat uusiksi.

No ei ole, ei :/ Mutta eipä ole rahaa oikein mitään sisustaakaan tai siis ostella mitään sellasta mitä haluaisin.Ehkä sitten kun olen rikas niin sitten mulla on unelmieni koti.

on meillä. ollaan saatu vanhoilla huonekaluillamme ja sisustus silmillämme sellainen koti että en vaihtaisi, ennenku o pakko. ja jos joku huonekalu rupee häiritsee niin helposti pistän pinnan uusiks. paitti tää lastulevypaska tietsikkapöytä (inhoon lastulevy huonekaluja!!!)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mun makkarini ehdoton kruunu on 8 eurolla kirpparilta ostamani lipasto-kaappi-yhdistelmä. Maalia vaan peliin ja se on...huoneeseen täydellinen

B)

Onhan tämä, periaatteessa... Huonekaluista tykkään, mutta remonttia (uusia tapetteja, uutta sisäkatto materiaalia, uuisa lattioita jne.) kaipaan kyllä. Sauna pitää uusia kokonaan ja rakentaa vaikka mitä, mutta joo, itsekkin olen hiukan "sinne päin" tyyppiä, heh!

"Sieluni silmissä" näen millainen tämä asunto on kunhan se joskus vaan valmistuu...

Aika pitkälti juu. :)
No nyt on työn alla pojan huone, seinät revittyinä ja lattia auki, on vähän sellainen epätoivoinen olo kyllä.. :whistle:
Seuraavaksi varmaankin vierashuone ja alakerran vessa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mun makkarini ehdoton kruunu on 8 eurolla kirpparilta ostamani lipasto-kaappi-yhdistelmä. Maalia vaan peliin ja se on...huoneeseen täydellinen

B)

Ja täälä se mainostaa sitä lipastoa jonka niin kamalasti tahtoisin nähdä ja vihertyä kateudesta kuinka halpakin se oli :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Ja täälä se mainostaa sitä lipastoa jonka niin kamalasti tahtoisin nähdä ja vihertyä kateudesta kuinka halpakin se oli :kieh:
Oota, kohta tulee. Junnulla on kamera ja odottelen, kun se meilaa ne kuvat siitä mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Oota, kohta tulee. Junnulla on kamera ja odottelen, kun se meilaa ne kuvat siitä mulle.

Yesh!! *Vauhtia junnu siihen toimintaan*!

Yhteistyössä