G: Olisitko hankkinut lapsen/lapsia yksin, mikäli et olisi löytänyt sopivaa isää lapselle?

Olisitko hankkinut lapsen/lapsia yksin, mikäli et olisi löytänyt sopivaa isää lapselle?

  • Kyllä

    Ääniä: 20 40,0%
  • En

    Ääniä: 22 44,0%
  • En osaa sanoa

    Ääniä: 10 20,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    50
lucifer
olisin hankkinut. mutta sitten mieheni käveli luokseni ja sen jälkeen ei käynyt edes mielessä että en haluaisi koko perhettä. mutta jos en olisi tavannut miestäni, olisin hommannut itseni raskaaksi jossakin vaiheessa ja perustanut perheen yksin.
 
IhanaValo
Miekin luulen että jos en olis tiettyyn ikään mennessä löytänyt miestä josta isäksi ois ja jonka kans siis suhteessa olisin niin olisin tehnyt lapsen yksin sit. En tiiä sit paljonko se ikä olis ollu mut tuskin ihan hirmu nuorena.
 
Mä meinasin heti painaa että en.
Mut sit aloin miettimään, et nyt kun noita on tuo 2 niin miten ihmeessä mä voisinkaan olla ilman?

Mutta luulen etten kuitenkaan,
koska enhän mä sitä näin ajattelis jos oisin lapseton...
 
mömmö
Antakaapa miesten vastata tuollaiseen kysymykseen, että olisitko hankkinut lapsen/lapsia yksin, mikäli et olisi löytänyt sopivaa ÄITIÄ lapselle?

En jaksa ymmärtää näitä nykyajan vanhempia......
 
Alkuperäinen kirjoittaja mömmö;26894545:
Antakaapa miesten vastata tuollaiseen kysymykseen, että olisitko hankkinut lapsen/lapsia yksin, mikäli et olisi löytänyt sopivaa ÄITIÄ lapselle?

En jaksa ymmärtää näitä nykyajan vanhempia......
No miksei tosiaan voisi kysyä myös noin päin - käytännössä se tarkoittaa adoptiota miesten kohdalla. Sinkkukin voi toki adoptoida.
 
meni ohi
Mömmö, minäkään en nyt ymmärtänyt että mitä tarkoitit ettet ymmärrä että joillain on vara valita kenestä tulee isä? Eikös tietenkin jokainen saa valita kenen kanssa lapsia tekee ja näin ollen valita kenestä tulee isä?
 

Yhteistyössä