G: Oletko tyytyväinen FB-profiilikuvaasi?

  • Viestiketjun aloittaja "kerro kerro kuvastin"
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22701812:
kohtalaisen. turha tästä naamasta on kuvitella saavansa mitään superkauniita otoksia :LOL:
Tuo on kyllä ihan puppua. Kaikki mitä sä oot täälläkin näyttänyt on ollut tosi edustavia kuvia. Turhan vaatimaton.
 
viiras
anteeksi, mutta mitä järkeä on laittaa omaan profiilikuvaan lapsensa kuvat? en oo ikinä tuota ymmärtäny.. tosi typerää.
Eipä mitää anteeksi pyytelemistä, tokihan kysyä saa. En vaan osaa vastata, koska itse olen ihmetellyt ihan samaa että mitä järkeä on laittaa profiilikuvaksi esim. pikku- myy, karvinen, oma lemmikki tai vaikka just se lapsi. Mut sitten kerran päätin vaan laittaa lapsistani kuvan kun oli yksi niin hyvä kuva heistä.
Tämän keskustelun myötä kylläkin vaihdoin sen kun tajusin että on keikkunut jo aikas kauan siinä ja pitää silloin tällöin vaihtaa :)
 
Kuvaan olen keskinkertaisen tyytyväinen.. Vaihdan sitten, kun kyllästyn.

Yleensä tykkään pitää sellaista kuvaa, josta tutut tunnistavat, mutta vieraammat ihmiset eivät välttämättä osaa yhdistää kadulla vastaan tulevaa kuvassa näkyneeseen henkilöön. Esimerkiksi eri hiustenväri tai hiustenpituus kuvassa ja luonnossa on aika toimiva vaihtoehto. Jos minulla olisi tänään blondit hiukset ja värjäisin ne huomenna mustiksi, laittaisiin faceen blondikuvan ja pitäisin siellä blondikuvan, vaikka oikeasti kulkisin kadulla mustatukkaisena.
 

Yhteistyössä