"kerro kerro kuvastin"
Minä en oikein ole :|
Kameran näytöllä se on ihan jees, mutta tietokoneen ruudulla ei niinkään...
Kameran näytöllä se on ihan jees, mutta tietokoneen ruudulla ei niinkään...
anteeksi, mutta mitä järkeä on laittaa omaan profiilikuvaan lapsensa kuvat? en oo ikinä tuota ymmärtäny.. tosi typerää.Olen, mulla on kuvassa omat lapset
Tällä minäkin yritän itseäni lohduttaaAlkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22701812:kohtalaisen. turha tästä naamasta on kuvitella saavansa mitään superkauniita otoksia
Ei mitään järkeä. Jos lapset hankkivat itselleen Facebook-tilin, he laittavat tietysti omat kuvansa sinne.anteeksi, mutta mitä järkeä on laittaa omaan profiilikuvaan lapsensa kuvat? en oo ikinä tuota ymmärtäny.. tosi typerää.
Tuo on kyllä ihan puppua. Kaikki mitä sä oot täälläkin näyttänyt on ollut tosi edustavia kuvia. Turhan vaatimaton.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22701812:kohtalaisen. turha tästä naamasta on kuvitella saavansa mitään superkauniita otoksia
Eipä mitää anteeksi pyytelemistä, tokihan kysyä saa. En vaan osaa vastata, koska itse olen ihmetellyt ihan samaa että mitä järkeä on laittaa profiilikuvaksi esim. pikku- myy, karvinen, oma lemmikki tai vaikka just se lapsi. Mut sitten kerran päätin vaan laittaa lapsistani kuvan kun oli yksi niin hyvä kuva heistä.anteeksi, mutta mitä järkeä on laittaa omaan profiilikuvaan lapsensa kuvat? en oo ikinä tuota ymmärtäny.. tosi typerää.