Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:olen. näin muuten viime yönä unta et miehellä ja mun koulu kaverilla joka on vasta 17v ja neitsyt oli suhde. hullu uni
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:Mutta eihän se sitä katso onko naimisissa tai muuten suhteessa että pystyisi alkaa flirttailee tai pettämään?Nykyään siihen ei ole mitään rajoituksia, vaikka olis 10 lasta ja kuinka hieno koti ja avioliitto tai parisuhde yleensäkin![]()
Hienoa silti että luottamus pelaa puolin ja toisin. Mitä sitä olisikaan ilman luottamusta :/
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:No niinpäJa kyllä aina pieni mustasukkaisuus on hyväks, tietää ainakin että välittää..
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Oon ollu aivan liian mustasukkanen, mutta viime aikoina on onneksi alkanu helpottaan. Ikää tulee ja suhde vanhenee, lievätkö nämä syitä..?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Oon ollu aivan liian mustasukkanen, mutta viime aikoina on onneksi alkanu helpottaan. Ikää tulee ja suhde vanhenee, lievätkö nämä syitä..?
Alat ehkä olla itsevarmempi?