G: Oletko helposti sikiävää lajia? Montako lasta?

• Viestiketjun aloittaja hedelmällinen
  • Ensimmäinen viesti
"äiti"
Olen helposti sikiävä, mutta tästä on koitunut myös ongelmia =( , lääkäri antoi diagnoosin että saan helposti keskenmenoja koska tulen helposti raskaaksi.

Minulla on 3 lasta, 4 tulossa ja takana on myös 4 keskenmenoa

vrs
Oon. Meillä on kaks kertalaakia. On kuulemma optimaalinen kroppa lapsentekoon, syntyvätki ihan muikkuna ja tilaa on kohdussa tehä kuperkeikkaa vielä vartti ennen tositoimia. Keskenmenoja ei oo ollu yhtään.

Ja täynnä on lapsiluku. Jos iltatähteä aletaan haaveilemaan, on se sitten adoption kautta ja joskus 10v kuluttua.

Ilmeisesti, lapsia on vain yksi, mutta jos sukua katselee niin ei pitäisi minusta kiinni olla lasten saaminen. Menkat alkoivat heti jälkivuodon loppumisen jälkeen, vaikka olin täysimetyksellä, joten olisi ollut hyvä mahdollisuus heti perään toinen pyöräyttää. Jos olisin lestadiolainen, tämä voisi olla hyvin epämiellyttävää, nopeasti laskettuna minulla voisi olla (jos olisin naimisiin mennyt 18-vuotiaana) nyt 4 lasta ja mahdollisesti viiden tulossa. Kesken en ole koskaan mennyt, suvussani äidilläni on ollut yksi keskenmeno, mummollani myös yksi, jos niillä on mitään vaikutusta. Yrittämistä en ole koskaan vielä edes aloittanut :D

"vierailija"
Olen helposti sikiävää sorttia. Raskaaksi olen tullut vaikka oli kierukka paikoillaan. Muutenkin heti tärppää kun antaa luvan. Lapsia kuusi joista yhdet kaksoset.

"oululainen"
Hedelmällisyys ei ole huippuluokkaa. Kaksi lasta kovalla toivomisella ja lähes itsemurhan partaalla, ku ei meinannu tulla näitä kahtakaan... (Tosin olen koko ajan ollut yyhoo.)

"vieras"
Molemmat tytöt saaneet alkunsa heti ekasta kierrosta, kun ehkäisy lopetettu. Olen siis helposti sikiävä. Olen aina haaveillut kolmesta lapsesta, toivon mukaan se haave joskus toteutuu.

Kolme ekaa tuli kyllä melko helposti. Parin kuukauden yrittämisen jälkeen positiivinen testi. Ensimmäinen itseasiassa, vaikka söin pillereitä ( pari oli unohtunut ottaa). Nyt ennen neljättä sain kerran keskenmenon, jonka jälkeen meni puol vuotta tulla uudestaan raskaaksi. Neljä lasta siis on.

en hedelmällisimmästä päästä, 2lasta... ensimmäinen tärppäsi 4kk yrityksen jälkeen. toinen 8kuukauden, kolmas tärpännyt pari kertaa, mutta menneet kesken. eka meni kesken jo varhain, toinen taas päätti kiinnittyä väärään paikkaan... ja tämän viimesen sähellyksen jälkeen hedelmällisyys varmaan laski entisestään.

Yhteistyössä