G: Oletko helposti sikiävää lajia? Montako lasta?

• Viestiketjun aloittaja hedelmällinen
  • Ensimmäinen viesti
"xXx"
Olen ainakin ennen tullut helposti raskaaksi. Kaksi raskautta takana (toinen km, toinen meni hyvin), joissa molemmissa raskauduin ensimmäisellä yrittämällä. Eli yksi lapsi on toistaiseksi. Lisää saa tulla pikapuoliin, vielä on ehkäisy käytössä.

"Flora"
Olen. 13 raskautta ekasta kierrosta. 7 elävää lasta. 2 kohtukuolemaa ja 2 keskenmenoa np ultran jälkeen. Nyt raskaana, ihan alussa. Raskautuminen ei siis ole ongelma vaan se että vauvan saisi elävänä syliin.

Eilen taas yksi mamma kommentoi kuinka mun on vaan niin helppoa pyöräytellä lapsia. Hän sentään joutui käymään klinikalla 4 kertaa keinohedelmöityksessä(sperma suoraan kohtuun) joista 6 lasta. Ja todella hankalaa ja raskasta.

Niimpä.

"mie vaan"
En oo en, ensimmäinen (ja ainut) tuli suhteellisen helposti, mutta toista ei vaan kuulu. Ja esikoinen yli viisi vuotta jo. Kaippa se kohta täytyy luopua toivosta, että saisi enemmäkin lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja hedelmällinen;26677321:
Oletko tullut helposti raskaaksi? Kuinka monta lasta sinulla on? Haluaisitko lisää lapsia?

Itse olen erittäin hedelmällinen, ikäkään ei tunnu olevan esteenä. Ja neljä lasta on, yksi voisi vielä meille mahtua :)
Pääsääntöisesti en ole tullut helposti raskaaksi vaan väliin on pitänyt yrittää suhteellisen pitkäänkin ennen kuin nappaa.
Lapsia n 8(9).
Ja kyllä, haluaisin lisää lapsia.

:)

Raskaudun todella helposti (esim. imetysaikana tasan yhdenkerran seksiä ja olin raskaana), mutta mun kroppa ei osaa käynnistää synnytystä :/
4 lasta on ja todennäköisesti ei enää enempää tule.

Nuorena en tullut. Ensimmäisten kanssa sai tehdä töitä, että tulosta syntyi, mutta vanhempana en edes uskalla leikkiä ehkäsyn kanssa. Sen verran kertalaakista on kaksi viimeistä tulleet... Meillä neljä lasta. Ja enempää ei ole toiveissa, vaikka kyllähän tänne aina yksi lisää mahtuisi joukkoon... :D

"tiimarinvihko"
Kyllä. Molemmat lapseni 2 kpl on saanut alkunsa yrittämättä. Ja sitten on tämä masuvauva, joka sai myös alkunsa heti kun annettiin lapselle lupa tulla. Takana myös yksi keskenmeno ja yksi kohdunulkoinen. Kohdunulkoinenkin sai alkunsa jälkiehkäisypilleristä huolimatta, eikä poistunut itsekseen (kuten osa tekee) vaan piti leikata.

"vieras"
En ole. Ekaa tehtiin puolitoista vuotta, toista reilut puoli vuotta ja kolmatta yli kaksi vuotta (ja sitten jo luovutettiinkin, että ei meille sitten enää tule lapsia ja hups...). Nämä kolme kullannuppua riittävät :).

J-t harmaana
[QUOTE="jjjjj";26678296]Minulla sama juttu. Todella helposti olen tullut raskaaksi. 3 lasta, mutta kroppa ei osaa käynnistää synnytystä.[/QUOTE]

Mulla muuten kanssa tämä ongelma. Ykskään lapsista ei oo lähtenyt itellään syntymään... Olisivat kai masussa vieläkin, ellei ois käynnistetty tai leikattu. Koskaan en oo tuntenut ees "oikeita" supistuksia raskauden aikana. Kuulemma ovat miellyttävämpiä ku käynnistyksessä =) Käynnistykseen on aina lähetty aivan epäkypsästä tilanteesta eikä vauvat oo olleet ees laskeutuneet vielä.

"vieras"
Mullekkin sano lääkäri että olen luotu tekemään lapsia :D
Kaksi raskautta 3 vuoteen ja 3 lasta... Enemmmänkin haluaisin, mutta en uskalla toivoa koska oisin kuitenki siinä vaiheessa jo raskaana ;)
Ihan kiva ettei oo tarvinnu yrittämällä yrittää, mutta on se riesakin... Jos vaan ajatteleekin seksiä ilman ehkäisyä kierron puolivälissä, on jo raskaana... :D

Voisin alkaa luovuttamaan munasoluja. Olen tosi nuori vielä ja viimeisen lapsen haluan ennen kuin täytän 27, niin menis käyttökelpoiset munasolut sitten käyttöön senkin jälkeen.

En sikiä helposti. Munasolut ei irtoo ollenkaan itellään ja sitten kun irtoo niin keltarauhanen toimii vaillinaisesti. Raskauduin viidennestä ovulatorisesta kierrosta, ensimmäisestä jossa käytössä keltarauhashormonituki.

Yhteistyössä