V
"vieras"
Vieras
En anna niille mitään. Jos tulevat ihan luokse kerjäämään niin sanon painu vittuun tai soitan kytät.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei kai se mitään tyhmyyttä ole jos kerjäläisellä rahaa antaa, enkä todellakaan ole ainoa!
valistakaa toki mua miksi en kannata antaa?
pesi tähänOnneksi media ja yleinen mielipide on asian hoitanut niin etten todellakaan anna lanttiakaan.
Ja toivottavasti kukaan ei antaisi, niin eipä tarvitsisi enää katsoa heitä kadulla.
Joo. Ja aivan ihania pieniä rikollisia olikin.
Nuorin 4-vuotias ja minulla jossain viime vuoden allakassa vieläkin tallella hänen piirtämiään kuvia.
![]()
Itte olen nähnyt kun joku "pikkurikollinen" (ei ehkä 4v mutta alle kouluikänen kuitenkin) yritti pölliä kahvilasta patongin. Jäi kiinni ja isoäiti(?) moitti sitten sitä poikaa. Ei siitä että oli yrittäny varastaa, vaan siitä ettei ollut onnistunut yrityksessään. Mutta tietty niille pitää karkkia ja rahaa antaa, kun ovat vasta niin nuoria rikollisia, ei heitä lasketa
![]()
Tässä tosin kyseessä ihan mustalaiset, mutta romaneja kai nekin.
Itte olen nähnyt kun joku "pikkurikollinen" (ei ehkä 4v mutta alle kouluikänen kuitenkin) yritti pölliä kahvilasta patongin. Jäi kiinni ja isoäiti(?) moitti sitten sitä poikaa. Ei siitä että oli yrittäny varastaa, vaan siitä ettei ollut onnistunut yrityksessään. Mutta tietty niille pitää karkkia ja rahaa antaa, kun ovat vasta niin nuoria rikollisia, ei heitä lasketa
![]()
Tässä tosin kyseessä ihan mustalaiset, mutta romaneja kai nekin.
Aika kallis kuva saattaa olla sinulla. Pikkuvaras huomasi, että tänne kannattaa tulla höynäyttämään ihmisiä. Rikollisten virta jatkuu siis sukupolvesta toiseen kaltaistesi typerien ihmisten takia.
Jos ei edes itse halua auttaa itseään, niin turha silloin on muidenkaan auttaa.
Nuorin 4-vuotias ja minulla jossain viime vuoden allakassa vieläkin tallella hänen piirtämiään kuvia.
![]()
Noi on ärsyttäviä.
Mulle tungettu käteen ruusu ja perässä lappu missä vaaditaan rahaa lapsen lääkkeisiin.