G: montako seksikumppania sinulla on ollut?

• Viestiketjun aloittaja pihi
  • Ensimmäinen viesti
no hm
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäh?:
Ja olette ihan tosissanne, että suurimmalla osalla kumppaneita on ollu alle 10? Ja ikääkin 30 ja rapiat... Mitä ihmettä te olette touhunneet? Pussailleet ja pitäneet jalat ristissä? Johan sitä normaali ihminen on kolmekymppiseksi seurustellut jo 10 ihmisen kanssa, puhumattakaan muista (yhden yön-, satunnaissuhteista). Olenko minä epänormaali? Kumppaneita kun on noin 60?
:LOL:

Onks se siis "nykyaikana" muotia olla usean kanssa? Toosi epämodernii ku on alle 5 seksikumppania?
Suurin osa on sit vissiin vanhanaikaisia?

Juu mä oon tottakai :saint:
Ei kai se nyt tarkota että vaikka olis kymmenen eri miehen kanssa seurustellu että jokaisen kans olis seksiä harrastanu...

Ja lisäyksenä
Alkuperäinen kirjoittaja no hm:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
Ja olette ihan tosissanne, että suurimmalla osalla kumppaneita on ollu alle 10? Ja ikääkin 30 ja rapiat... Mitä ihmettä te olette touhunneet? Pussailleet ja pitäneet jalat ristissä? Johan sitä normaali ihminen on kolmekymppiseksi seurustellut jo 10 ihmisen kanssa, puhumattakaan muista (yhden yön-, satunnaissuhteista). Olenko minä epänormaali? Kumppaneita kun on noin 60?
:LOL:

Onks se siis "nykyaikana" muotia olla usean kanssa? Toosi epämodernii ku on alle 5 seksikumppania?
Suurin osa on sit vissiin vanhanaikaisia?

Juu mä oon tottakai :saint:
Ei kai se nyt tarkota että vaikka olis kymmenen eri miehen kanssa seurustellu että jokaisen kans olis seksiä harrastanu...
vielä että kaikki ei yhdenillan suhteita harrasta.
Minä en ole ikinä, en tajua niiden viehätystä. Kukin taplaa kuitenkin tyylillään

Shemeikka
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Huh huh sentään, huora tulee tuollaisesta ihmisestä mieleen
Ei kai se huora ole muu kuin seksityöntekijä, Toi on naiselle aikamoinen määrä kyllä panoja. Ihmettelen kyllä, ettei tolla määrällä pane saman tien rahoiksi!

vieras
1 kumppani, ikää 35, mies 4 vuotta vanhempi ja hänellä ei myöskään ole ollut muita. Miksi pitäisi olla? Olemme olleet 18 vuotta naimisissa. Seksi ei ole lauantai-illan peittojen alla jyystämistä. Olemme kehittynet tässä ajassa mestareiksi toisillemme. Seksi on ihanaa, vaihdellen eri juttuja. Tärkeää rakkaus, luottamus ja kunnioitus. Ei tarvitse miettiä, mitä tauteja bongaa, eikä tarvitse kokea minkäänlaista mustasukkaisuutta edellisistä suhteista. Olemme aidosti onnellisia. On ihana tietää mitä juuri minun mieheni haluaa ja nähdä hänen nauttivan. En ole koskaan kaivannut mitään muuta ja toivon, että näin voisi jatkua ikuisesti.

Mulla taitaa olla 8. Yksi ainoa yhden illan juttu ja muut sitten sellaista vähän pidempiaikaista säätöä ja vääntöä :D Nykyisen miehen kanssa ollaan oltu nyt viisi vuotta, joten ajalta ennen häntä nämä.

Ikää mulla on 29 vuotta.

Vois sanoa, että ei ole olemassa mitään hyväksyttävää tai sopivaa määrää noin yleisellä tasolla. Mun mielestä se on tärkeintä, että takana olis kullakin vain sellaisia seksikokemuksia, joita ei tarvitse katua ja murehtia. Jos on sujut oman menneen kanssa, niin sitten ne on menneitä eikä niitä kannata pitää kenellekään taakkana.

Mun miehellä esimerkiksi on enemmän kumppaneita, mutta hän ei olekaan seurustellut kuin kerran ennen minua eli mielestäni aika luonnollisesti kumppaneita on enemmän, jos on yhden illan juttuja harrastanut sinkkuaikana. Itselle se ei sopinut, vaikka varmaan sieltä baareista olis enemmänkin halukkaita joskus nuoruusvuosina mukaan tarttunut
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Shemeikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Huh huh sentään, huora tulee tuollaisesta ihmisestä mieleen
Ei kai se huora ole muu kuin seksityöntekijä, Toi on naiselle aikamoinen määrä kyllä panoja. Ihmettelen kyllä, ettei tolla määrällä pane saman tien rahoiksi!
Jos tuohon mahtuu myös seurusteluja niin sitä enemmän ihmettelen, miten aika on riittänyt. Jos olis sen sijaan vain ollut sinkku ja hurvitellut menemään yhden illan juttuja jne. niin eihän tuosta tulis kuin... hmmm....

Aloittaa seksin 20-vuotiaana ja nyt on päälle 30. Minkä verran päälle 30? Vaikka 35. Niin 15 vuodella jaettuna tuo 60 on 4 vuodessa. Ei se neljä kertaa vuodessa nyt kovin paljoa ole :xmas:

Mikä teitä vaivaa jos 'vähästä' määrästä seksikumppaneitakin ihmetellään?

Kaikki ei varmaan koe tarvetta laskea housujaan jokaiselle vastaankävelevälle mahdollisuudelle...

Jotkut käyttää enemmän harkintaa :saint:

Yhteistyössä