Ei kai se nyt tarkota että vaikka olis kymmenen eri miehen kanssa seurustellu että jokaisen kans olis seksiä harrastanu...Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Alkuperäinen kirjoittaja mitäh?:Ja olette ihan tosissanne, että suurimmalla osalla kumppaneita on ollu alle 10? Ja ikääkin 30 ja rapiat... Mitä ihmettä te olette touhunneet? Pussailleet ja pitäneet jalat ristissä? Johan sitä normaali ihminen on kolmekymppiseksi seurustellut jo 10 ihmisen kanssa, puhumattakaan muista (yhden yön-, satunnaissuhteista). Olenko minä epänormaali? Kumppaneita kun on noin 60?
Onks se siis "nykyaikana" muotia olla usean kanssa? Toosi epämodernii ku on alle 5 seksikumppania?
Suurin osa on sit vissiin vanhanaikaisia?
Juu mä oon tottakai :saint:
vielä että kaikki ei yhdenillan suhteita harrasta.Alkuperäinen kirjoittaja no hm:Ei kai se nyt tarkota että vaikka olis kymmenen eri miehen kanssa seurustellu että jokaisen kans olis seksiä harrastanu...Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Alkuperäinen kirjoittaja mitäh?:Ja olette ihan tosissanne, että suurimmalla osalla kumppaneita on ollu alle 10? Ja ikääkin 30 ja rapiat... Mitä ihmettä te olette touhunneet? Pussailleet ja pitäneet jalat ristissä? Johan sitä normaali ihminen on kolmekymppiseksi seurustellut jo 10 ihmisen kanssa, puhumattakaan muista (yhden yön-, satunnaissuhteista). Olenko minä epänormaali? Kumppaneita kun on noin 60?
Onks se siis "nykyaikana" muotia olla usean kanssa? Toosi epämodernii ku on alle 5 seksikumppania?
Suurin osa on sit vissiin vanhanaikaisia?
Juu mä oon tottakai :saint:
Ei kai se huora ole muu kuin seksityöntekijä, Toi on naiselle aikamoinen määrä kyllä panoja. Ihmettelen kyllä, ettei tolla määrällä pane saman tien rahoiksi!Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Huh huh sentään, huora tulee tuollaisesta ihmisestä mieleenAlkuperäinen kirjoittaja mitäh?:Ja olette ihan tosissanne, että suurimmalla osalla kumppaneita on ollu alle 10? Ja ikääkin 30 ja rapiat... Mitä ihmettä te olette touhunneet? Pussailleet ja pitäneet jalat ristissä? Johan sitä normaali ihminen on kolmekymppiseksi seurustellut jo 10 ihmisen kanssa, puhumattakaan muista (yhden yön-, satunnaissuhteista). Olenko minä epänormaali? Kumppaneita kun on noin 60?
Jos tuohon mahtuu myös seurusteluja niin sitä enemmän ihmettelen, miten aika on riittänyt. Jos olis sen sijaan vain ollut sinkku ja hurvitellut menemään yhden illan juttuja jne. niin eihän tuosta tulis kuin... hmmm....Alkuperäinen kirjoittaja Shemeikka:Ei kai se huora ole muu kuin seksityöntekijä, Toi on naiselle aikamoinen määrä kyllä panoja. Ihmettelen kyllä, ettei tolla määrällä pane saman tien rahoiksi!Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Huh huh sentään, huora tulee tuollaisesta ihmisestä mieleenAlkuperäinen kirjoittaja mitäh?:Ja olette ihan tosissanne, että suurimmalla osalla kumppaneita on ollu alle 10? Ja ikääkin 30 ja rapiat... Mitä ihmettä te olette touhunneet? Pussailleet ja pitäneet jalat ristissä? Johan sitä normaali ihminen on kolmekymppiseksi seurustellut jo 10 ihmisen kanssa, puhumattakaan muista (yhden yön-, satunnaissuhteista). Olenko minä epänormaali? Kumppaneita kun on noin 60?
Ei voida laskea, koska sitten tulee jo melkoisia lukujaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Lasketaanko unissa harrastetut? :xmas:
ookko tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:Mä 23, äijiä jotain 140. Alotin 13v. Nytkin pyöritän neljää vakipanoa