G: montako seksikumppania sinulla on ollut?

• Viestiketjun aloittaja pihi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alle kymmenen, ikää 18v =)
Nuorena oot aloittanut :eek: Tai siis jos luku on vaikka 9 :whistle:
Miten niin? Normaalisti seksielämä aloitetaan 13-16-vuotiaana. Ja jos keskimäärin 15-vuotiaana, niin eihän toi 10 seksisuhdetta tee kuin 2-3 suhdetta/vuosi. Nyt eletään 2000-lukua!
17-vuotiaista YLI PUOLET on vielä neitsyitä joten aloittaminen 13-16-vuotiaana ei ole normaalia!
Tuulipuvulla on asenteet hiukan hukassa.

hoitsu
Alkuperäinen kirjoittaja pyh:
Ehkä tällä palstalla ei saa oikeaa kokonaiskuvaa asiasta, koska nämä vastaajat ovat äitejä ja vaimoja (joiden miehet eivät ehdottomasti petä!!!), jotka eivät käy kodin ulkopuolella ilman jälkikasvuaan. Todellisen "tuloksen"voisi saada vaikka iltapäivälehtien gallupeista, joita lukevat isoissa kaupungeissa asuvat nuoret ja nuorehkot rahaa kuluttuvat ja ulkona käyvät ihmiset.
Ai miten just se iltapäivälehtien gallupeihin vastaavat on kattava vastaajaporukka?????? Erilainen, mutta ei välttämättä kattavampi ja oikeampi. Typerys.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:
Alkuperäinen kirjoittaja pyh:
Ehkä tällä palstalla ei saa oikeaa kokonaiskuvaa asiasta, koska nämä vastaajat ovat äitejä ja vaimoja (joiden miehet eivät ehdottomasti petä!!!), jotka eivät käy kodin ulkopuolella ilman jälkikasvuaan. Todellisen "tuloksen"voisi saada vaikka iltapäivälehtien gallupeista, joita lukevat isoissa kaupungeissa asuvat nuoret ja nuorehkot rahaa kuluttuvat ja ulkona käyvät ihmiset.
Ai miten just se iltapäivälehtien gallupeihin vastaavat on kattava vastaajaporukka?????? Erilainen, mutta ei välttämättä kattavampi ja oikeampi. Typerys.
väestöliitto, sexpo ja tilastokeskus niitä galluppeja on tehnyt joissa seksikumppanien määrä on keskimäärin 5-10. ei kyse ole iltapäivälehtien tai kaksplussan gallupeista

noo
ikää 32v ja kumppaneita reilu 20. Osan olis voinut jättää kokematta, mutta suurin osa oikein hyviä kokemuksia. Kun on nuorena kokeillut, niin ei tartte vanhempana vieraisiiin peteihin kaivata. Nyt naimisissa ja äiti ja seksielämään tyytyväinen:)

Yksi, mikä johtuu tietenkin siitä, että meinasin jäädä nollille, mutta sitten onnekseni löysin niin likinäköisen miehen, että sain sen koukkuun. Iällä ei nyt tässä lienee suurta merkitystä, haarukoidaan se kakkosella alkavaksi.

En kummastele, jos kumppaneita on muutamia, mutta eikö jossain vaiheessa (sadoissa?) tuo määrä yhtään häiritse, jos etsii vakituista kumppania?

Maissipaukku
Kummallinen tuo tyyppi, jonka mielestä seksiä oppii vain naimalla heikkopäisenä ympäriinsä.

Meikällä on ne keskimääräiset noin 7 kumppania. Joukossa on 18 vuotta vanhempi mies (se ensimmäinen), joka oli neitsyyden saajaksi taitava, mutta nykyisin voisin opettaa tälle miehelle paljon...

Joukossa on muutaman vuoden nuorempi jeppe, jolla oli intoa huomattavasti enemmän kuin taitoa.

Ja ulkomaalaistakin on kokeiltu pari-kolme. Yksi taitava suuseksin antaja löytyi.

Tämä yksi vastaaja on sitä mieltä, että joka kumppanilta oppii jotain. Ei nyt juuri tule mieleen kauheasti näiltä esiaviollisilta opittua. Sen sijaan nykyisen kanssa on kyllä kokeiltu yhtä ja toista. Nääs kato, sen saman kanssa voi tehdä enemmänkin kuin yhtä asiaa.

dsfdsf
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alle kymmenen, ikää 18v =)
Nuorena oot aloittanut :eek: Tai siis jos luku on vaikka 9 :whistle:
Miten niin? Normaalisti seksielämä aloitetaan 13-16-vuotiaana. Ja jos keskimäärin 15-vuotiaana, niin eihän toi 10 seksisuhdetta tee kuin 2-3 suhdetta/vuosi. Nyt eletään 2000-lukua!
17-vuotiaista YLI PUOLET on vielä neitsyitä joten aloittaminen 13-16-vuotiaana ei ole normaalia!
Pojista kyllä, mutta ei tytöistä.

-
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
En kummastele, jos kumppaneita on muutamia, mutta eikö jossain vaiheessa (sadoissa?) tuo määrä yhtään häiritse, jos etsii vakituista kumppania?
Mitä tekemistä seksikumppaneiden määrällä ja vakituisen kumppanin etsinnällä on? Meinaatko että eka treffeillä täräytetään, että minäpä olenkin nainut sua ennen sataa äijää tai että joo, sä oot mun 86. pano?

Päinvastoin, hienoa, että kokemusta on ja se varmaan näkyy sänkytaidoisssa sitten tän vakituisen(kin) kumppanin kanssa, että turha valehdella, että sä oot mun toka. Ja hyvä, että on ennen sitä vakituista suhdetta kokenut paljon, ei tartte ihan heti lähtee hankkimaan lisäkokemuksia. Vaikkei niistä nyt niin haittaakaan ole....

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mitä tekemistä seksikumppaneiden määrällä ja vakituisen kumppanin etsinnällä on? Meinaatko että eka treffeillä täräytetään, että minäpä olenkin nainut sua ennen sataa äijää tai että joo, sä oot mun 86. pano?

Päinvastoin, hienoa, että kokemusta on ja se varmaan näkyy sänkytaidoisssa sitten tän vakituisen(kin) kumppanin kanssa, että turha valehdella, että sä oot mun toka. Ja hyvä, että on ennen sitä vakituista suhdetta kokenut paljon, ei tartte ihan heti lähtee hankkimaan lisäkokemuksia. Vaikkei niistä nyt niin haittaakaan ole....
Ei, kun minä oikeasti ihmettelen, että eikö se häiritse, vaikkei sitä ensimmäisillä treffeillä täräyttäisikään.

Lähinnä tarkoitan sellaista tilannetta, jossa kumppaneita on niin paljon, oli se lukumäärä sitten mikä tahansa, että niistä merkittävä osa täytyy olla yhden illan suhteita jos vertaa lukumäärää ja ikää. Ihmettelen, miten lukuisa määrä yhden illan juttuja voi kehittää kovin paljoa.

-
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Ei, kun minä oikeasti ihmettelen, että eikö se häiritse, vaikkei sitä ensimmäisillä treffeillä täräyttäisikään.

Lähinnä tarkoitan sellaista tilannetta, jossa kumppaneita on niin paljon, oli se lukumäärä sitten mikä tahansa, että niistä merkittävä osa täytyy olla yhden illan suhteita jos vertaa lukumäärää ja ikää. Ihmettelen, miten lukuisa määrä yhden illan juttuja voi kehittää kovin paljoa.
Kyllä se varmaan häiritsee, jos siitä tekee itselleen ongelman ja antaa sen häiritä. Mulle ainakin aiemmat kokemukset (hyvät ja vähemmän hyvät) antavat itseluottamusta.

Yhteistyössä