G. Montako päivää olet tänä vuonna ollut erossa lapsistasi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
123
Lapset on päivähoidossa mun ollessa töissä, mutta en ole ollut koskaan eri osoitteessa yötä kuin mitä lapseni. Siis en koskaan. Lapset 4 ja 5. Mahdollisuutta on, ja siis käyn toki treffaamassa kavereita, ulkona ja harrastamassa, mutta koskaan en oo muualla yötä kuin siellä missä lapsetkin. Ei vaan oo mun juttu.
 
Ncm
7v ja 9v lapset. Esikoinen oli yöleireillä yhteensä 14 yötä kait kesän aikana, kuopus 9 yötä. Plus muutama yökyläily kaverilla. Sitten mun reissu maaliskuussa 3 yötä. Kaippa siitä joku kolme viikkoa erossa tulee yhteensä.
 
Mitenhän tuo olisi. Esikoisesta pisin ero taisi olla n. 5vrk minkä olin kuopuksen kanssa kaksin reissussa. Esikoisella siis ikää 5v.

Kuopuksesta, 4v, en muista että olisin ollut hänestä yötä erossa muuten kuin yötöiden takia. Töiden takai on ollut sellainenkin viikonloppu että vein lapset perjantaiaamuna hoitoon ja menin itse iltavuoroon töihin. Kotiuduttuani lapset nukkuivat. Lauantaina ja sunnuntaina oli pitkät päivät toissä jolloin lapset nukkuivat sekä lähtiessäni aamulla että palatessani illalla. Mies kyllä kävi lasten kanssa minua tervehtimässä työpaikalla sunnuntai-illasta, muuten olisin nähnyt lapset hereillä seuraavan kerran vasta maanantaiaamuna ennen hoitoon viemistä. En sitten tiedä lasketaanko noita eroiksi, itse toki näin lapsia vaikkeivät he minua nähneetkään.
 
Ohhoh, taidan olla tosi erilainen äiti kun mä olen ollut mun lapsista erossa tosi monta yötä ja päivää.
Lapset nyt 3 v ja 1,5 v. Alkuvuonna 1 viikonloppu, perinne tyttöjen kanssa viettää ilman lapsia. Kesällä aika paljon. Vanhempi rakastaa mökillä oloa niin se on ollut mummin ja vaarin kanssa pe-su siellä kun me muut kotona.
Viime viikonloppuna vanhempi oli mökillä ja nuorempi mummolassa. Me tehtiin kotona remppaa, oli parempi ettei lapset ollut siinä tohinanassa mukana.
Päiviä en ole laskenut, mutta keskimääräistä enemmän varmaankin.
 

Yhteistyössä