G. Montako päivää olet tänä vuonna ollut erossa lapsistasi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Huomaatteko, olen hyvä äiti
En ole saanut lapselta hetkenkään rauhaa. Koko vuoden on tuolla mahassa köllötellyt, eikä näytä olevan mikään kiire pois, vaikka laskettu aika oli ja meni...
 
"Tonttuli"
En yhtaan kokonaista paivaa (yota) erossa - ikina. Lapsi 15kk. Toissa kayn paivisin, lapsi silloin hoidossa. Ei tekisi yhtaan mieli viela olla erossa, tyopaiva jo tuntuu ihan liian pitkalta!
 
"vieras"
En ole laskenut mutta ainakin 30 vois äkkiseltään sanoa, Varmaan enemmänkin enkä ole yh että lapset oisi isällään. Lapset 2,5 ja 7. Aiemmin en ollut koskaan erossa...
 
"kolme lasta"
Keväällä oltiin miehen kans 2 yötä reissussa ja lapsista siis erossa se aika.
Muutama viikko sitten olin 3päivää (2yötä) yksin reissussa.
Ja ne onkin ollut ensimmäiset erossa olot lapsista yli kuuteen vuoteen. Lapset nyt 6,5v, 4v ja 2v.
 
"Oops"
Vanhimmasta (16v) tosi paljon, tekee kipeetä tuo sen itsenäistyminen.

Pienemmistä olisko jotain 5-6 yötä yhteensä.. oli miehen kans keväällä yks pieni reissu ja kesällä lapset olivat muuten vain isovanhempien luona 2 yötä.
 
Keskimäärin joka toinen viikonloppu vajaa vuorokausi erossa lapsista (3 ja 4 vuotiaat sekä teinit).
Sen lisäksi pari viikonloppureissua kaksin miehen kanssa. (Yksi oopperareissu Ouluun ja Tuska-festarit Hesassa)
Ja muutamaan otteeseen ovat olleet miehen kanssa 3-4 päivää kerrallaan pohjoisessa mummolassa eli miehen vanhempien luona.
Eli yhteensä ehkä noin 25 päivää erossa lapsista.
 
Meinasin vastata etten yhtään, mutta sitten muistin erään toukokuisen yön, kun oli siskoni miesystävän luona yötä.
 
"vieras"
En ole ollut yhtään päivää yli vuoteen ja sitä ennenkin vain 2pv sairaalassa tekemässä kuopusta. 7v sitten olin erossa esikoisesta yhden päivän ja yön. Lapset 10, 6, 3 ja 1v. Ei vaan ole ikinä mitään menoja, mihin en perhettä ottaisi ilolla mukaan. Tosin esikoinen kyllä on erossa perheestä silloin tällöin, kun yöpyy kavereilla.
 
"vieras"
En yhtään vuorokautta ole ollut lasten luota pois tänä vuonna. Lapset 2v10 kk ja 10 kk. Esikoisestakin olen ollut erossa vain pari vuorokautta silloin kun olen ollut kuopusta synnyttämässä.
 
tänä vuonna?? kuopus on nyt 8kk:tta ja esikko reipas 4v; yhen illlan olin bailaamassa.. ja nyt ootan kolmatta joten ei oikein nappaa mikään biletys.. :D ja siis no tänään kuopus oli mummin kanssa vaunu lenkillä, et sain nukuttuu kuumetta pois, oon ollu järkytys kipee pari päivää.. :(
 

Yhteistyössä