G: Montako hyvää ystävää sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja tanyaana
  • Ensimmäinen viesti
^vierailija^
Mies varmaan, eli 1.
On sitten myös yksi best friend, mutta en ole kyllä iiihan kaikkia salaisimpia ja vaikeimpia asioita hänelle kertonu, joten häntä ei kai voi laskea. Hänen kanssa sitte jutskaillaan niistä asioista mistä mies ei tajuu mitään :D

"vieras"
1. todella hyvä ystävä eli mieheni, 3 hyvää ystävää ja 3 sisarusta, joiden tiedän minua tukevan ja auttavan kun sitä tarvitsen ja joiden seurassa voin olla ihan oma itseni.

"hmmmmm"
Mieheni, äitini, pitkäaikainen lapsuudenystäväni, ELI KAIT 3 ja sitten on sellaisia ystäviä, joiden kanssa voin olla oma itseni, mutta tuen määrä riippuu tilanteesta (heitä on pari) ja sitten sellaisia joiden kanssa ei voi aina paljastaa syvimpiä tuntojaan, mutta joihin voi kyllä tietyissä tilanteissa tukeutua (heitä jonkin verran).

"mökö"
Mies, eli yksi. Sit yksi jonka kanssa puhun niistä, joista mies ei "tajua" :D , mutta hänellekään en voi kertoa ihan kaikkea. Ollut 4 ystävää, joista kahdelle pystyin kertomaan ihan kaiken ja oltais tehty toistemme eteen ja vuoksi kaikki mahdollinen. Toinen näistä jälkimmäisistä kuoli syöpään ja toinen teki sit itsemurhan muutama kuukaus sen jälkeen. Jäljelle jääneistä kahdesta toinen ei osannut suhtautua suruuni tms ja toinen on etääntynyt koska lapsettomuushoidot ei ole tuottaneet tulosta ja minä raskauduinkin "helposti"..

huoleton
Minullakaan ei ole yhtään. :snotty:
Kyllä mä kaipaisin jonkun tässä elämässä, jonka kanssa voisin jakaa ihan kaiken.
MInua kyllä pidetään muitten hyvänä ystävänä, mulle kerrotaan kaikkea, mutta en luota kehenkään sitä vertaa, että pystyisin oikeasti olemaan kenenkään edessä normaalisti.

Yhteistyössä