Noilla kriteereillä mulla ei ole yhtään ystävää. (Mieheni toki täyttää kriteerit, onneksi.)
Eclipse 25.07.2011 #26 Noilla kriteereillä mulla ei ole yhtään ystävää. (Mieheni toki täyttää kriteerit, onneksi.)
huoleton 25.07.2011 #27 [QUOTE="mä";24264728]mun paras ystävä kuoli juuri äsken.[/QUOTE] Olen pahoillani! :hug:
"mä" 25.07.2011 #30 Alkuperäinen kirjoittaja huoleton: Näytä alkuperäinen viesti Olen pahoillani! :hug: Click to expand... kiitos. en ymmärrä miksi lasten äidin piti sairastua vakavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja huoleton: Näytä alkuperäinen viesti Olen pahoillani! :hug: Click to expand... kiitos. en ymmärrä miksi lasten äidin piti sairastua vakavasti.
vier 25.07.2011 #36 No vähän laskutavasta riippuen 1-3. Ja lisäksi sisarukseni. Onnekseni olen saanut elämääni luotettavia ihmisiä, ja saan olla toisille sellainen. Parisuhteessa en ole. Mutta en kerro kenellekään kaikkia asioitani, koska en näe siihen mitään syytä.
No vähän laskutavasta riippuen 1-3. Ja lisäksi sisarukseni. Onnekseni olen saanut elämääni luotettavia ihmisiä, ja saan olla toisille sellainen. Parisuhteessa en ole. Mutta en kerro kenellekään kaikkia asioitani, koska en näe siihen mitään syytä.