G: Monta lasta, paino ennen lapsia, entä nyt, pituus

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
- 1 lapsi

- painoin ennen likkaa 50kg

- nyt 60 kg :D *tuulettaa*

- 166cm


*muoks*
Niin juu.... toi 10kg:n lisä mikä on tullut, ei ole peräsin raskausajoilta, vaan olen vihdoin ja viimein saanu lihotettua itteäni. :D
 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:
- 1 lapsi

- painoin ennen likkaa 50kg

- nyt 60 kg :D *tuulettaa*

- 166cm


*muoks*
Niin juu.... toi 10kg:n lisä mikä on tullut, ei ole peräsin raskausajoilta, vaan olen vihdoin ja viimein saanu lihotettua itteäni. :D
Sama vika itsellä, ennen rakautta 50kg pituus 164. olen ollu aina alipainoinen ja saanu kuulla siitä AINA ja kaikkialla.... nyt 1 lapsi ja paino 60kg, toisten mielestä olen edelleen laihan näkönen..... mitä kyllä valitettavasti olen. En kylläkään näytä enää anorektikolta.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Sama vika itsellä, ennen rakautta 50kg pituus 164. olen ollu aina alipainoinen ja saanu kuulla siitä AINA ja kaikkialla.... nyt 1 lapsi ja paino 60kg, toisten mielestä olen edelleen laihan näkönen..... mitä kyllä valitettavasti olen. En kylläkään näytä enää anorektikolta.....

Juu mäki sain kuulla kaikkialta miten riisitautinen anorektikko olen.
Ei ollu kivaa ei.
Ihmiset ei vaan ymmärrä et sekin on ongelma jollekkin.
Aina on vain lehdissä ja muutenkin puheenaiheina liikapaino.
Entäs ne ihmiset, jotka yrittämällä yrittää lihottaa?
Ei ole kivaa, et vaik mitä tahansa syö, niin paino ei nouse.
 
vieras
Mä olin ekan saadessa 19-vuotias ja painoin ennen raskautta 55 kg. Nyt neljä lasta, viimesin 31-vuotiaana. Painoa on nyt 65 kg ja pituutta 160cm. Pitäishän tuosta jonkun verran saada pois tai ainakin kiinteytymään tuota mahamakkaraa..
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
3 lasta
ennen lapsia paino 45-48
nyt 49kg
166cm
oot hyvässä kuosissa :)
Kiitos :D
Hyvässä kuosissa, olet alipainoinen..... laskeppa painoindeksi......
Kyllä mä mun indeksin tiedän 17.8. Ja lihoisin mielelläni vaan enpä lihoo :( syynä kliinisyys ja sairaus.
 

Yhteistyössä