viuhti
Paino ennen lapsia 56 kg 164 cm, esikoisen jälkeen 46 kg, toisen 54 kg, kolmannen 55 kg, neljännen 54 kg.
Hyvässä kuosissa, olet alipainoinen..... laskeppa painoindeksi......Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:KiitosAlkuperäinen kirjoittaja vieras:oot hyvässä kuosissaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:3 lasta
ennen lapsia paino 45-48
nyt 49kg
166cm
Sama vika itsellä, ennen rakautta 50kg pituus 164. olen ollu aina alipainoinen ja saanu kuulla siitä AINA ja kaikkialla.... nyt 1 lapsi ja paino 60kg, toisten mielestä olen edelleen laihan näkönen..... mitä kyllä valitettavasti olen. En kylläkään näytä enää anorektikolta.....Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:- 1 lapsi
- painoin ennen likkaa 50kg
- nyt 60 kg *tuulettaa*
- 166cm
*muoks*
Niin juu.... toi 10kg:n lisä mikä on tullut, ei ole peräsin raskausajoilta, vaan olen vihdoin ja viimein saanu lihotettua itteäni.
Alkuperäinen kirjoittaja yks:Sama vika itsellä, ennen rakautta 50kg pituus 164. olen ollu aina alipainoinen ja saanu kuulla siitä AINA ja kaikkialla.... nyt 1 lapsi ja paino 60kg, toisten mielestä olen edelleen laihan näkönen..... mitä kyllä valitettavasti olen. En kylläkään näytä enää anorektikolta.....
Kyllä mä mun indeksin tiedän 17.8. Ja lihoisin mielelläni vaan enpä lihoo syynä kliinisyys ja sairaus.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Hyvässä kuosissa, olet alipainoinen..... laskeppa painoindeksi......Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:KiitosAlkuperäinen kirjoittaja vieras:oot hyvässä kuosissaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:3 lasta
ennen lapsia paino 45-48
nyt 49kg
166cm