G: Monelta ja miten aamulla heräät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Töissä olen, aamuvuoroina herättää herätyskello 4.00, iltavuoroissa mies herättää töihin lähtiessään 8 aikaan. Viikonloppuisin, ja nyt lomalla ollessa herään joko siihen kun esikoinen kolistelee ennen kouluun lähtöä, viimeistään 10 aikaan kun kuopus tulee herättämään.

Alkuperäinen kirjoittaja iuhiluh:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Kellon soittoon herään 6-7 aikaan, ja kotona olen töissä.

Nostan kyllä hattua, jos jaksaa nousta noin aikaisin vaikka ei ole mitään tiettyä työaikaa. Itse en kyllä siihen pystyisi.

On tietty työaika, herään siis noin 30min-1h ennen kuin ensimmäinen hoitolapsi tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja iuhiluh:
Kellon soittoon herään 6-7 aikaan, ja kotona olen töissä.

Nostan kyllä hattua, jos jaksaa nousta noin aikaisin vaikka ei ole mitään tiettyä työaikaa. Itse en kyllä siihen pystyisi.

On tietty työaika, herään siis noin 30min-1h ennen kuin ensimmäinen hoitolapsi tulee.

Ai no sitten on kyllä pakko herätä. Ajattelin että tekisit jotain sellaista työtä, jota voi periaatteessa mihin aikaan vain.

Kännykän herätyskello herättää 05:50, laitan torkkuajastimen 10min -> nousen 06:00. Herätän lapset. Puetaan ja syödään aamupalaa. 06:40 lähdetään kokoperhe..lapset koulun pihaan (ap/ip kerho, ennekuin koulu alkaa 8-9-10 aikaan)..mut VKS:lle..mies töihin toiseen päähän motaria..

Mulla ja miehellä alkaa molemmilla työt 07:00.

Iltavuoropäivinä herään myös 05:50, lapset herätän 06:00, aamupalat ja pukemiset.. mies vie lapset koulun pihaan.. itte lähden pyörällä 11:20 tai kävellen 11:00.. iltavuoro alkaa 12:00.

Juu ja siis töissä olen, 2vuorotyö.

Alkuperäinen kirjoittaja aamuvirkku:
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma:
Herään aina itekseni vähän viiden jälkeen.

Sama juttu täällä :)

Monelta alatte nukkumaan, kun heräätte noin aikaisin?

Itse herään noin yhdeksän aikoihin kun poika herättää. Ja kovasti väsyttää vielä silloin. |O Odotan milloin unirytmini muuttuu saman laiseksi kuin vanhemmillani sillä he alkavat nukkumaan kahdeksan-yhdeksän aikoihin ja isä herää kesäisin kolmen-neljän aikaan.

Yhteistyössä