Herätyskello herättää 6.10-6.15. Tytön herättelen n. 7.00 ellei ole itsekseen aiemmin herännyt. Tyttö menee päiväkotiin ja itse töihin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kellon soittoon herään 6-7 aikaan, ja kotona olen töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja iuhiluh:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kellon soittoon herään 6-7 aikaan, ja kotona olen töissä.
Nostan kyllä hattua, jos jaksaa nousta noin aikaisin vaikka ei ole mitään tiettyä työaikaa. Itse en kyllä siihen pystyisi.
Kääk! Mihin työhön pitää herätä noin aikaisin, kroohpyyh! Ite ei pystys, klo 5.30 tekee jo tiukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Arkisin 4.00-4.30 herätyskelloon ja vkl sit kun tyttö herättää, |O
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja iuhiluh:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kellon soittoon herään 6-7 aikaan, ja kotona olen töissä.
Nostan kyllä hattua, jos jaksaa nousta noin aikaisin vaikka ei ole mitään tiettyä työaikaa. Itse en kyllä siihen pystyisi.
On tietty työaika, herään siis noin 30min-1h ennen kuin ensimmäinen hoitolapsi tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma:Herään aina itekseni vähän viiden jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja aamuvirkku:Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma:Herään aina itekseni vähän viiden jälkeen.
Sama juttu täällä![]()